Hoe blij bent u dat u uw reis heeft geregeld via little America?
In hoeverre heeft little America uw wensen begrepen en vertaald naar een voor u ideale reis?
Hoe vriendelijk en behulpzaam waren uw gastheren en gastvrouwen?
Het gesprek met uw reisspecialist
De inhoud van uw reisvoorstel
Wat vindt u van de route die u heeft afgelegd?
Uw reisbescheiden
Hoe hebben de accommodaties in het algemeen voldaan aan uw verwachtingen?
Hoe zou u uw accommodaties in het algemeen beoordelen?
Hou zou u uw activiteiten beoordelen?
Wat vond u van het uitzicht en de ligging van uw accommodaties?
Het advies van uw reisspecialist
Het reserveringsproces

Balkenende

Zij hebben een prachtige rondreis in Noordwest Amerika voor ons samengesteld precies naar onze wensen. In deze reis zaten 10 accomodaties waar we met een huurauto heen reden. Tevens ook een aantal... Zij hebben een prachtige rondreis in Noordwest Amerika voor ons samengesteld precies naar onze wensen. In deze reis zaten 10 accomodaties waar we met een huurauto heen reden. Tevens ook een aantal geboekte onderdelen zoals een wandeling met een gids en orka's spotten met een boot en de overtocht met een ferry was gereserveerd. De afstanden tussen de accommodaties waren prima te doen zodat ook de reisdagen vakantiedagen bleven. De accommodaties waren divers maar kwalitatief van goede standaard. Tijdens de reis een klein ongelukje in gehad en ze dachten meteen mee in tvmogelijkheden en hulp. We hebben het allemaal als zeer plezierig ervaren en een fantastische reis gehad!

Judi en Mandy

Jazeker

Jan Maarten Schraagen

Over het algemeen prima en op maat gemaakt. We konden wijzigingen aanbrengen in het eerste voorstel en dat was ook nodig. De verschillende afwegingen werden door Mischa helder in kaart gebracht,... Over het algemeen prima en op maat gemaakt. We konden wijzigingen aanbrengen in het eerste voorstel en dat was ook nodig. De verschillende afwegingen werden door Mischa helder in kaart gebracht, inclusief consequenties voor kosten. We merkten ook dat informatie over onze wensen en belangstellingen werden doorgegeven aan de gastvrouwen en -heren. Dat was prima, maar die wensen en belangstellingen zijn natuurlijk wel aan verandering onderhevig en sterk afhankelijk van wat een bepaalde plek te bieden heeft. Onze belangstelling voor langere wandelingen was b.v. niet altijd uitvoerbaar gezien de temperatuur en de omgeving.

Mischa Cohenno

Joke Winkelman

Geweldige reis gehad

Maurits

1e keer

Zeker

Jeroen Hulcher

Bijzondere plekken, fantastische reis!

Maurits

Absoluut!

Erik Doornbos

De hele ervaring is een dikke 10! Zowel het voortraject, als de boeking als de reis zelf is bijzonder goed geregeld. Het feit dat je zelf niets hoeft te doen en iedere keer weer wordt verrast door... De hele ervaring is een dikke 10! Zowel het voortraject, als de boeking als de reis zelf is bijzonder goed geregeld. Het feit dat je zelf niets hoeft te doen en iedere keer weer wordt verrast door een bijzondere locatie, maakte onze droomreis echt af!

Bart

Annemarie

Enkel positief

Ilona

Ja

Carla Kaptein

Prettig, vriendelijk en persoonlijk contact. Er werd goed meegedacht over de reis en onze wensen. Toen we niet zo tevreden waren over de locaties werden deze aangepast. Onze wensen werden heel... Prettig, vriendelijk en persoonlijk contact. Er werd goed meegedacht over de reis en onze wensen. Toen we niet zo tevreden waren over de locaties werden deze aangepast. Onze wensen werden heel serieus genomen. Mooie duidelijke informatie in een mooi uitgewerkt reisplan met foto's en aanbevelingen. De activiteiten waren goed uitgezocht en de reis was zeer goed afgestemd op reisduur, activiteit en op locatie.

Ilona Venema

juli-augustus 2023

eerste keer

zeker!

Haaksman

Het contact was prettig: allereerst met de reisspecialist die enthousiast was en een duidelijke inventarisatie deed bij het gezin en daar goed naar geluisterd is. Vervolgens het voorstel gemaakt en... Het contact was prettig: allereerst met de reisspecialist die enthousiast was en een duidelijke inventarisatie deed bij het gezin en daar goed naar geluisterd is. Vervolgens het voorstel gemaakt en netjes doorgesproken. Bij eventuele vragen was ze bereikbaar of belde terug. Ook de frontoffice was goed te bekeken maar niet altijd even inhoudelijk tav vragen.Ook de persoonlijke site waar alle belangrijke documenten te vinden zijn is prettig. Verder leuke kleinere accomodaties veelal met een persoonlijke touch.
wel een paar aandachtspunten:
- zorg dat het reisvoorstel consistent is en let op de details; bij ons had ik het idee dat er wat geknipt en geplakt was waardoor er bijv. verschillende info stond over aantal slaap- en badkamers.
- het zou leuk zijn als er bij de reisbeschrijving ook tips worden gezet wat er allemaal vanuit de desbetreffende plek te zien is. Tips zijn altijd handig !
- Zorg voor een gespecificeerde nota: je krijgt nu de ticket en de accommodatie prijs maar hebt geen idee hoeveel er wordt betaald voor de desbetreffende accomodaties, uitstapjes etc. Is wel zo netjes - wij hadden onderweg problemen met betaling: de zuster organisatie had kennelijk voor het eerst bij een accommodatie geboekt en nog niet betaald? in ieder geval moesten wij de overnachting voorschieten met onze creditcard ondanks date gehele reissom door ons was voldaan. Dat is niet prettig.
- personeel in het Stanyon hotel in San Fransisco was niet heel klantgericht: allereerst de fout tav de betaling (werd 3 nachten ingehouden op creditcard terwijl er al betaald was) dit werd na aandringen rechtgezet naar zonder excuses. Ook bij reserveren van een taxi werd er niet meegedacht en was men passief.

Simone

Petra Pieters

Onze ervaring met little America is zeer positief! Er is goed geluisterd in het eerste gesprek naar onze wensen en die zijn allemaal uitgekomen.Geweldig!
De mailwisselingen, dus de contacten,...
De mailwisselingen, dus de contacten, gedurende de hele voorbereiding en ook tijdens de reis waren zeer prettig. Er werd vlot en adequaat gereageerd.

Simone Evenhuis

Absoluut

Rozalinda Beckmann-Leijdekkers

Zeer goede ervaring, fijn gesprek gehad met Simone en onze wensen zijn goed uitgevoerd. Was een heel bijzonder reis en kijken er met heel veel plezier op terug.

Simone

Ja zeker