Reviews

8.4 / 10
37 beoordelingen
Schrijf beoordeling

86% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

37 Reviews

Julie

6/10

Ondanks dat ik het maattabel heb gebruikt, denk ik dat ik toch een maat groter nodig had. De onderband spant heel hard.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag Julie,
Vervelend om te horen dat het pak toch niet helemaal goed zit. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
Contact opnemen...
Dag Julie,
Vervelend om te horen dat het pak toch niet helemaal goed zit. U kunt het beste contact opnemen met onze klantenservice om te kijken of wij u verder kunnen helpen.
Contact opnemen met onze klantenservice kan per e-mail: info@lipoelastic.nl of telefonisch: 073 203 2550. Wij zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00
Met vriendelijke groet,
Team LIPOELASTIC


Barbara Cense

4/10

De PI special comfort besteld.
Fijn: het materiaal, de druk die deze geeft op de borsten, de rits en de haakjes aan de voorkant, de verstelbare haakjes op de schouders.
Niet fijn: de...
De PI special comfort besteld.
Fijn: het materiaal, de druk die deze geeft op de borsten, de rits en de haakjes aan de voorkant, de verstelbare haakjes op de schouders.
Niet fijn: de afwerking van de naden die naast de verstelbare haakjes op de schouders zitten, zijn zo scherp dat ze krassen maken op mn huid. Dit doet zeer en mn huid voelde na 3 dgn helemaal rauw aan.
Ik heb er nu verbandgaasjes onder geplakt.
Verder zijn er 3 verstelbare standen voor de schouderbanden, maar de strakste stand is niet strak genoeg. Hij mag bij mij zelfs nog minimaal 2 cm strakker. Hierom zou ik deze niet aanbevelen. Zeker niet voor deze prijs. Dan verwacht je dat de afwerking van de naden ed goed is.
(Wel heb ik de juiste maat besteld.
Deze is nml opgemeten in de kliniek na mn operatie. Ik heb online een 2e besteld ivm hygiene. Dat ik ze kan wassen tussendoor.)

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag Barbara,
Vervelend om te horen dat u last heeft en dat uw bh niet fijn zit. Wij hebben tot nu toe nog nooit klachten gehad over dit model en daarom zouden wij de bh graag retour ontvangen om...
Dag Barbara,
Vervelend om te horen dat u last heeft en dat uw bh niet fijn zit. Wij hebben tot nu toe nog nooit klachten gehad over dit model en daarom zouden wij de bh graag retour ontvangen om deze nader te onderzoeken, en om eventueel een vervangend product op te sturen. Wij verzoeken u om contact op te nemen met onze klantenservice ( 073 203 2550 ) zodat wij dit samen met u op kunnen lossen.
Met vriendelijke groet,
Team LIPOELASTIC


brigitte

6/10

Ze adviseerde mij maat m .ik had 2 bhs besteld van de zelfde maat .waarvan 1 veel strakker zit.te strak dat pijn doet.ik had eigenlijk dus gelijk 2bhs maat groter moeten hebben.erg jammer omdat ze... Ze adviseerde mij maat m .ik had 2 bhs besteld van de zelfde maat .waarvan 1 veel strakker zit.te strak dat pijn doet.ik had eigenlijk dus gelijk 2bhs maat groter moeten hebben.erg jammer omdat ze niet goedkoop zijn.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag brigitte, jammer om te horen dat de bhs niet passen. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega. Zij heeft aan u aangegeven dat een maat na een operatie af kan wijken dan de met u... Dag brigitte, jammer om te horen dat de bhs niet passen. Ik zie dat u contact heeft gehad met mijn collega. Zij heeft aan u aangegeven dat een maat na een operatie af kan wijken dan de met u besproken maat. U heeft altijd twee weken de tijd om uw bestelling retour te sturen zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.


J.

10/10

Erg behulpzaam!

Reactie Lipoelastic B.V.:

Bedankt voor je review! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service.


Luciana

1/10

Niet content de vh broek krult langst alle kanten omlaag past totaal niet de sluiting onderaan schuurt aan de zijkant van de lies ! Echt geen aanrader voor eijn geld

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag Luciana,
Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw product. Wij hebben u meermaals gebeld en geprobeerd een oplossing te bieden. Helaas kon u niemand regelen om het...
Dag Luciana,
Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw product. Wij hebben u meermaals gebeld en geprobeerd een oplossing te bieden. Helaas kon u niemand regelen om het drukpak naar ons te retourneren. Wij hebben u de gemaakte verzendkosten gecrediteerd. Jammer dat u verder van onze service geen gebruik heeft willen maken.


Tjitske

4/10
(Bewerkt)

Tevreden over de producten! maar de voorwaarden van de levering kloppen niet. voor 13:00 besteld zelfde dag verzonden komen ze niet na in mijn geval. Dit is erg vervelend als je er op wacht. En... Tevreden over de producten! maar de voorwaarden van de levering kloppen niet. voor 13:00 besteld zelfde dag verzonden komen ze niet na in mijn geval. Dit is erg vervelend als je er op wacht. En kunnen ze dan beter niet vermelden in de webshop.

-Naar aanleiding van uw berichtgeving en uw reactie om de review ter herzien.

Zeker tevreden over de producten! Maar naar aanleiding van het telefoongesprek vandaag krijg ik een heel ander antwoord dan nu de het mailbericht. Het pakket zou vrijdag al verzonden zijn. In uw mail geeft u aan dat het nog niet was verzonden. Dit snap ik niet? Twee verschillende antwoorden.

Dan het volgende waar ik persoonlijk best bezorgd om ben. De bestelling een dag eerder heb ik meteen retour gestuurd en dus op nieuw een order geplaatst waardoor je tijdelijk eventjes dubbele kosten maakt. Nou is dat niet erg want je gaat er vanuit dat je retour wel netjes verwerkt wordt. Het geroutineerde pakketje van de eerder order is bij een afhaal punt bezorgd. Doordat er op zaterdag niemand aanwezig was. Jullie geven aan dit niet te kunnen ophalen. Het pakket zal naar een aantal dagen weer retour naar mij gestuurd worden. En zal ik het weer opnieuw moeten frankeren om het opnieuw naar jullie te verzenden. In de hoop dat het dan wel door jullie in ontvangst genomen kan worden. Vind persoonlijk dit nogal een dingetje kost extra geld om het opnieuw te verzenden en vind niet fijn dat dat ik door deze reden het retour-tegoed vertraging op loopt. Gaat om een serieus bedrag.

Persoonlijk hoop ik dat jullie hier toch iets op kunnen verzinnen? Het staat ook niet vermeld in jullie retour voorwaarden beschreven dat dit kan gebeuren. Dat jullie niet de pakketten ophalen bij een afhaalpunt bij het niet aanwezig zijn van het bezorg moment.

En ja het klopt zeker de producten zijn perfect daar gaat het uiteindelijk om en raad ik ook iedereen aan!! Maar door dat het om een hoop geld gaat is dit best een drempel voor een eventuele volgende aankoop. Ik hoop dat ik spoedig mijn retour bedrag kan terug verwachten.. en dat ik mijn bestelling mag ontvangen.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Dag Tjitske,
Bedankt dat u zo tevreden ben over onze producten. Wij vinden het erg jammer dat de verzending van uw bestelling niet naar uw wens is verlopen.
Doordat we afgelopen vrijdag te...
Dag Tjitske,
Bedankt dat u zo tevreden ben over onze producten. Wij vinden het erg jammer dat de verzending van uw bestelling niet naar uw wens is verlopen.
Doordat we afgelopen vrijdag te maken hadden met de storm is DPD veel vroeger gekomen dan normaal. Vandaar dat wij uw pakket niet op tijd hebben kunnen leveren.
Wij zijn op zaterdag gesloten en normaal gesproken bezorgd de pakketservice ook niet op deze dag bij bedrijven. Hierdoor is uw retourpakket bij een PostNL afhaalpunt terecht gekomen.
Gelukkig hebben wij uw pakket alsnog op kunnen halen en het retourbedrag naar u over kunnen maken.
Daarnaast vinden wij het fijn om te zien dat u alsnog een nieuwe bestelling bij ons heeft geplaatst.
Nogmaals onze excuses en we hopen dat we alles alsnog netjes af hebben kunnen handelen voor u.
Als u nog vragen heeft kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice: 073 203 2550
Een fijne dag nog!
Met vriendelijke groet,
Het LIPOELASTIC Team


Ellis Middelkoop

1/10

Waardeloos bedrijf had bh en pakken gekocht voor lipofilling waren niet goed te groot nieuwe besteld ,weer niet goed en bh was niet goed, ik moest voor lipofilling alles weer terug nieuwe besteld,... Waardeloos bedrijf had bh en pakken gekocht voor lipofilling waren niet goed te groot nieuwe besteld ,weer niet goed en bh was niet goed, ik moest voor lipofilling alles weer terug nieuwe besteld, bij elkaar 450 euro, is het terugstuurt termijn verstreken krijg pakken en bh terug alles betaald en nu fiks geldproblemen, heb nu drie pakken en bh waar ik niets aan heb,slechte service bedankt

Reactie Lipoelastic B.V.:

Beste Ellis,
Onze voorwaarden zijn dat drukpakken niet gedragen of gewassen mogen worden en binnen 14 dagen geretourneerd mogen worden.
Helaas was 1 druk pak al 8 weken in bezit en waren de...
Beste Ellis,
Onze voorwaarden zijn dat drukpakken niet gedragen of gewassen mogen worden en binnen 14 dagen geretourneerd mogen worden.
Helaas was 1 druk pak al 8 weken in bezit en waren de geretourneerde drukpakken gewassen en één drukpak was vies.
We vinden het erg vervelend dat we niet tot een passende oplossing zijn gekomen en u geen contact meer wenst te hebben.


Thecla

10/10

Van de chirurg in het ziekenhuis een steun-bh gekregen en een kortingsbon voor een tweede bh.

De bh geeft erg goede steun alleen is het jammer dat, in mijn geval ik ben een lange vrouw,...
Van de chirurg in het ziekenhuis een steun-bh gekregen en een kortingsbon voor een tweede bh.

De bh geeft erg goede steun alleen is het jammer dat, in mijn geval ik ben een lange vrouw, de bh eigenlijk te kort op de rug en onder de borsten is. De band zit precies op de litteken onder de borsten.

Bij het bestellen van de tweede bh heb ik enorm veel advies en geduld gehad van de klantenservice. Dus een tweede bh gekocht, maar die voldeed niet aan de verwachtingen.
Weer contact opgenomen met de klantenservice en we samen zijn we tot een goed resultaat gekomen.

Klantenservice zoals een klantenservice moet zijn. Mijn complimenten.


Sylvia

9/10

Geweldige service, fantastische producten


leonie

10/10

Goede service en snelle levering. Twee keer besteld en beide de volgende dag binnen. Ook aan de telefoon erg behulpzaam met het zoeken naar de juiste maat.