Nadia

Zowel het telefonisch contact als het mail contact gaat ontzettend soepel, snel en vooral heel (klant)vriendelijk. De producten zijn goed, ze zijn snel binnen en de service is top.

Carin

Erg blij met het mail contact welke ik heb gehad en super service!!

Henny

Zeer goede service, vriendelijk snelle levering en afhandeling.

Kirsty

Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen net aan de telefoon

Best tevreden. Bestelling ging wat later zijn dan verwacht, maar kreeg keurig een telefoontje hierover. Daarna was bestelling mooi op tijd.

Petra Seroeyen

Gisteren besteld vandaag geleverd.
Afgelopen maandag borst reducerende operatie gehad. Ik had nieuwe afmeting vd borsten genomen en ingegeven en past perfect.
Dank je

Jose

Heel erg fijn geholpen! Had best wel spoed ivm onverwachte operatie, alle hulp gekregen en prima op tijd het juiste pak binnen, super!

Liever anoniem

Product was niet op voorraad ze hebben me dus opgebeld om te weten of het nog goed was om ongeveer 5 dagen te wachten of ik liever het geld terug had, ik heb gezegd dat het ok was om te wachten...

Desiree

Net na 2 uur besteld op vrijdag en zaterdag middag al binnen. Het vestje zit perfect! Super comfortabel en heb nu zoveel minder last van mijn armen. Bedankt voor de super snelle levering.

Johanna

Bedank voor alle hulp en geduld bij het passen van mijn bodysuit. Ik ben superblij met het pak en hoop dat helpt na mijn behandeling.