Eugène

Had gebeld omdat ik las dat er voor 13.00 uur besteld moet worden, om het dezelfde dag de deur uit te hebben, maar het was al bijna 16.00uur. Met de hulp van een zeer aardige mevrouw toch kunnen... Had gebeld omdat ik las dat er voor 13.00 uur besteld moet worden, om het dezelfde dag de deur uit te hebben, maar het was al bijna 16.00uur. Met de hulp van een zeer aardige mevrouw toch kunnen bestellen & laten verzenden, echt super!

Janneke Izelaar

Heel fijn bedrijf met uitstekende service en productkennis

Suzy

Topkwaliteit en topservice, 3x opnieuw moeten bestellen , team heeft alles gedaan om mij proberen te helpen zonder moeilijk te doen, raad het iedereen aan om hier te bestellen, bedankt nog👍

Veronique

Door een storing in hun systeem was mijn order niet binnen gekomen. De bevestigingsmail bij mij wel. Toen ik de bestelling niet binnen kreeg was ik in paniek dat het niet tijdig voor de operatie... Door een storing in hun systeem was mijn order niet binnen gekomen. De bevestigingsmail bij mij wel. Toen ik de bestelling niet binnen kreeg was ik in paniek dat het niet tijdig voor de operatie geleverd werd. Ik heb telefonisch contact genomen. Er werd naar een gepaste oplossing gezocht. Mijn mail:

Fijn dat het alsnog in orde komt.
Lichte paniek overmeesterde me gisteren.
Ben zo blij dat het goed komt.
Hartelijk dank voor het meedenken en zoeken naar een oplossing.
U inzet en service wordt ten zeerste geapprecieerd. Chapeau
Met vriendelijke groet
Veronique

Nicky

Ik had een klein foutje ineen besteld product zitten dus hier over gemaild met foto’s. De volgende dag direct reactie en een (super fijne) oplossing! Verder ook mooie en fijne producten.

Vd Vrande

Na een borstverkleining zat ik echt te wachten op een bh. Na bijna een week en mail gestuurd. Mijn order zou er niet door zijn gekomen, er zou een probleem zijn met de betaling terwijl ik de... Na een borstverkleining zat ik echt te wachten op een bh. Na bijna een week en mail gestuurd. Mijn order zou er niet door zijn gekomen, er zou een probleem zijn met de betaling terwijl ik de bevestigingsmail gewoon heb. Er is geen contact opgenomen. Dat was wel zo netjes geweest. Of ik de order nogmaals wilde plaatsen.. nou nee.. Dag order van €400.

Reactie Lipoelastic B.V.:

Beste Vera,
Beste Vera,
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen over je ervaring en de moeilijkheden die je hebt ondervonden bij het plaatsen van je bestelling. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te horen dat je order niet is doorgekomen vanwege een probleem met de betaling, vooral na een operatie waar je op specifieke compressiekleding wacht.
We willen benadrukken dat dit een proces is waar wij helaas geen controle over hebben. Als de betaling niet voltooid is, wordt de order automatisch niet doorgevoerd in ons systeem. We begrijpen dat dit voor jou erg vervelend is en we willen graag een oplossing vinden.
We hebben geprobeerd contact met je op te nemen via e-mail om dit probleem op te lossen, daar ontvangen we graag een reactie op. We staan nog steeds klaar om je te helpen en we willen graag samen een oplossing vinden.

Ilonka

Ik had twijfel over de maatbepaling, de klantenservice heeft mij hier super goed bij geholpen. Mijn bestelling was binnen 1 werkdag binnen. De compressie voelt fijn aan, dus ik heb vandaag mijn... Ik had twijfel over de maatbepaling, de klantenservice heeft mij hier super goed bij geholpen. Mijn bestelling was binnen 1 werkdag binnen. De compressie voelt fijn aan, dus ik heb vandaag mijn tweede bestelling geplaatst. Zeer aan te raden!

Carlijn Van Den Boogaard

Super ervaring!! Snelle en heldere communicatie en fantastische service. Mijn buikband schoot los en bleek op advies van het ziekenhuis een te kleine te hebben. Ondanks dat ze er niets aan kunnen... Super ervaring!! Snelle en heldere communicatie en fantastische service. Mijn buikband schoot los en bleek op advies van het ziekenhuis een te kleine te hebben. Ondanks dat ze er niets aan kunnen doen krijg ik een ander opgestuurd. Onder de indruk van!!

Nora

Tevreden. Ze hadden me binnen de 24 beantwoord en goed geholpen

Lipoelastic B.V.

Uiterst tevreden, 3 x opnieuw iets besteld, uitstekend geholpen, ook na retour zending, snelle levering. TOP