Kwaliteit
Bereikbaarheid.

Joop Kamstra

Voor mijn vakanties op Schiermonnikoog is Linnenverhuur het egin van genieten zelfs s'nachts!

Mieke Schouten

Eerdere jaren heel goed

Nella Bolhuis

Prima, zelfs 's avonds een vraag stellen, kreeg ik diezelfde avond feed back.

Rina Bakker

Een welkome ontvangst voor een kleine order

fieneke Snitjer

Uitstekende service, komt afspraken na

J.Schepers

Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling en dat is niet prettig. Over de overige zaken kan ik nog niets vertellen want levering is pas met de kerst.

Julia

Prima geregeld. Wel onhandig dat je geen bevestiging in de mail krijgt. En beetje onduidelijk bij het bestellen van 2 persoons sets; je vult het aantal personen in. Hierbij ga ik ervan uit dat als... Prima geregeld. Wel onhandig dat je geen bevestiging in de mail krijgt. En beetje onduidelijk bij het bestellen van 2 persoons sets; je vult het aantal personen in. Hierbij ga ik ervan uit dat als je 2 personen invult dat je een 2 persoons set krijgt. Nu had ik 4 personen ingevuld en kregen we echter 4 sets voor 2 personen. Wellicht was het een foutje dat we zo veel kregen. Maar anders is het handiger om ipv aantal personen aantal sets/stuks in te vullen.

Anton Broek, van den

Online besteld en bij binnenkomst in de accommodatie een keurig tasje aangetroffen met het linnengoed. Prima voorelkaar.