Sander Blijleven

Prettige omgang, professionele montage en goede service, top!

David

Fijn bedrijf! Weten waar ze het over hebben.

gerard mostert

Viendelijk personeel en alles naar wens verlopen met het installeren van de zonnewering in de uitbouw.
We zijn zeer tevreden met onze aanschaf van de elektrische zonnewering. Ga zo door met deze service en met het mee denken over een oplossing van ons probleem.

Stephan de Kedts Houtman

Wij hebben een pvc vloer door Linde Interieurs laten leggen. Vanaf binnenkomst in de winkel tot aan het plaatsten van de laatste plint verliep het contact soepel en naar wens. De medewerkers zijn... Wij hebben een pvc vloer door Linde Interieurs laten leggen. Vanaf binnenkomst in de winkel tot aan het plaatsten van de laatste plint verliep het contact soepel en naar wens. De medewerkers zijn professioneel en adequaat. Fijne samenwerking en het belangrijkst is dat die vloer er super strak in ligt en mooi is afgewerkt met kunststof plinten. Linde bedankt en voor de lezers, zeker een aanrader.

Corver

Prettig geholpen en keurig afgeleverd en opgehangen!

Lucas Verhoef

Super prettige en duidelijk communicatie, snelle levering en professionele afhandeling! echt een aanrader!!

Mevr. van der Waal-Geleijnse

Superservice van aankoop tot levering! En gewoon alles weer retour wat over was{mits nog niet aangebroken}

Keuze uit een mooie collectie. Prima service.

Germa

Erg mooi geworden! Goede service!

Carry van der Vet

Gehele proces vanaf eerste advies tot koop en installatie op vakkundige wijze uitgevoerd. Meermaals in de winkel geweest waarin altijd tijd voor je wordt genomen. Diverse extra stalen bij... Gehele proces vanaf eerste advies tot koop en installatie op vakkundige wijze uitgevoerd. Meermaals in de winkel geweest waarin altijd tijd voor je wordt genomen. Diverse extra stalen bij verschillende leveranciers besteld zonder enige vorm van verplichtingen.

Betreft badkamer schutter van jasno, vouwgordijnen (elektrisch aangesloten op knx) en normale gordijnen (elektrisch aangesloten op knx)