A de Korte

Vakmensen zowel in de winkel als de uitvoerders van de opdrachten.

R. Verkuil

Goed en betrouwbaar!!!

Jeroen

Mooie en kwalitatief goede spullen, top service. Aanrader!

Pieter

Prima service, prachtige gordijnen met mooie rail geleverd. mooi behang geleverd.

Sander

Ik heb altijd goede ervaringen met Linde Interieurs. Diverse klussen laten doen. Alles wordt vakkundig geregeld met goed advies.

Saskia

Mooie wave gordijnen inclusief rail aangeschaft. We zijn er heel blij mee.
Linde Interieurs staat voor professionaliteit en kwaliteit.

Agnes Katona

Heel erg vriendelijk en professioneel verkoper. Ik ben een moeilijke klant, omdat ik altijd heel veel eis en speciale vragen heb. Ik was davoor bij 5 andere bedrijven en niemand kon mij helpen,... Heel erg vriendelijk en professioneel verkoper. Ik ben een moeilijke klant, omdat ik altijd heel veel eis en speciale vragen heb. Ik was davoor bij 5 andere bedrijven en niemand kon mij helpen, omdat mijn ramen heel apart zijn en mijn verwachtingen heel hoog. Uiteindelijk gevonden deze winkel en ze konden mij wel leveren de kwaliteit en producten, die ik nodig had. Ipv mij weg te sturen, zoeken ze een oplossing elke keer. Montage ging super. Ze hebben alles heel netjes achtergelaten en opgeruimt.

Rutger

Goed geholpen in de winkel. Toen tapijt niet beschikbaar bleek te zijn is er goed mee gezocht naar een alternatief wat ook is geleverd.

Leggen gebeurt netjes, ook keurig alles opgeruimd...

Leggen gebeurt netjes, ook keurig alles opgeruimd na de werkzaamheden.
Tapijt ligt er strak in en is netjes afgewerkt.
Ook trappen zijn mooi geworden.

MBJ

Goed advies voor tropenkleding en volgens afspraak alles netjes aangebracht.

George

Mooi proces, duidelijk en erg professioneel.