Je aankoop wordt beschermd

Zojuist een prachtig koffiezetapparaat binnen gekregen, zeer snelle levering. En goede informatie via telefonisch contact (op zaterdag!) gehad voordat ik de bestelling deed

Bereikbaar en snel

Like2Cook stond op de eerste pagina van Google en bleek de laagste prijs te hebben voor een brushed Nickel KitchenAid Artesan blender.Overige bedrijven verkopen dit product tot wel €40 duurder.

De website vermeld dat alleen producten die vóór 1600 besteld worden,de volgende werkdag worden afgeleverd,Ondanks dat ik het product pas om 1630 bestelde,ontving ik het tóch de volgende werkdag.

Jeffrey Sabbe

Zoals altijd zoek ik het internet af naar de webwinkel met de beste prijs, maar ook met een goede tevredenheidsscore.

- Ze bieden een bepaald gamma producten aan.
- Hierin is het aanbod mooi uitgebreid.
- Ze laten zich niet vangen tot goedkope, "fake" toestanden.
- Kwaliteit/ prijs is zeer goed.
- De levering naar België is uitermate snel.
Dit is een site dat ik, met heel veel plezier, aan vrienden aanprijs.

Voor mij kan het niet veel beter, doe zo verder.

Robbert

Ik heb een outlet KitchenAid Artisan Keukenmixer gekocht. Snelle levering en een uitstekende service via de chat functie op de website. Ik heb geen esthetische onvolkomenheden kunnen vinden aan de...

Snelle chat service en levering

?

?

Het persoonlijk mail contact

Niets op aan te merken

Anneke, Dorpshuis de Nije Haven

Leuke website met super acties! een goede bestelling kunnen doen, voor een betere prijs dan waar dan ook.

De prijs was geweldig laag, in verhouding tot andere websites, natuurlijk kan er iets aan de hand zijn, maar ik heb het product nog niet ontvangen, daar kan ik nog geen oordeel over geven.

nvt

De prijs was doorslaggevend

In de outlet beter aangeven of het een beursmodel betreft of dat het een refurbished model is met beperkte garantie.
Dit is niet duidelijk vooraf te achterhalen.

Zeer goed

snelle levering

Een goed bedrijf met de laagste prijs van apparaten

Een goede en snelle levering en een perfecte mixer

Nee geen enkele