Ad

Prima service via de telefoon en mail

Snelle service

Prima goede ervaring, keurig gedaan wat is beloofd en geheel tevreden. In de toekomst zal ik hier weer zeker opnieuw gaan bestellen.

Ze doen wat is beloofd en alles naar volle tevredenheid. Erg fijn.

Eigenlijk is alles keurig en correct verlopen. Hou dat vast :)

Snel, met zorg, uitnodigende website.

Buitengewoon goed vormgegeven website, die niet alleen uitnodigend is, maar ook vertrouwen geeft.
En het waar maakt, en daar gaat het over.

Om, net als bij bestelling bij Kieskeurig 2x250,- te verloten. Dat is aardig in een tijd waar er nog al eens verzoeken komen om feed back te geven.
Ik doe het zelden, Like2cook is een uitzondering.
Ik heb alle scores met de hoogste score ingevuld.

Levering is prima! Vind alleen het product niet helemaal naar behoren functioneren. De tosti binnenin is niet warm, laat staan dat het gesmolten is.. Daarnaast is stand 4 prima maar hoger verbrand...

Snelle reactie en levering

De levering van 4 producten kwam in drie leveringen, op drie opeenvolgende dagen. Telkens moesten wij hiermee rekening houden en thuis blijven tussen 14 en 18 uur ( dus 12 uur in totaal). Zeer lastig als je beide werkt.

W.M. Jumelet

De levering van het bestelde espressoapparaat verliep mede door toedoen DHL zeker niet vlekkeloos. dit zorgde voor behoorlijk wat irritatie en onnodig thuis zitten wachten.
Uiteindelijk heeft...

Bedrijf is telefonisch bereikbaar

Zou toch eens een andere vervoerder proberen.

Andrea

Snelle levering!!

Snel geleverd, goed verpakt!

Frank

Top service, ook als je telefonisch contact hebt met deze firma geven zij professionele uitleg en houden zich aan hun woord. Zelfs voor de Belgische klant slagen ze erin om de dag na bestelling te...

1ste klas producten voor een zeer scherpe prijs, topservice. Tip: best even bellen dan ben je zeker dat je gewenste product aanwezig is voor verzending.

geen opmerkingen