Mirande

Super goed

Vind het goed hoe het is zo

Goede service, snelle afhandeling, mooie outlet

Outlet met mooie artikelen, snelle afhandeling, klantgericht

In outlet duidelijk vermelden wat er met betreffende artikel aan de hand is waarom het in de outlet staat

Marjolijn

Heel positief. Snel, afspraken nagekomen en de beste prijs.

Positief, het teruggestuurde pakket werd prompt terugbetaald, inclusief retourkosten.

L.F. Gr

Zeer Goed Vriendelijk Te woord gestaan bij Telefonische informatie

Duidelijkheid en wat vermeld wordt op website is ook echt te leveren

Gewoon zo Doorgaan !

Jesse

Goede ervaring, kitchenaid besteld met een mooie korting. Er ontbrak een onderdeel, maar deze werd dezelfde dag nog opgestuurd.

Prima, product komt overeen met de beschrijving. En volgende dag bezorgd.

David

Prettige communicatie, zeer behulpzaam met advies over alle verschillende modellen waarvan ook de nodige kennis in huis is. Uiteindelijk nog geruild voor een ander (upgrade) model machine waarbij ze...

Flexibel,
Veel productkennis,
Laagdrempelig contact,
Heldere communicatie,
Zeer vriendelijk en behulpzaam...

Tip, deze ook al live toegelicht in gesprek:
Een kleine showroom waar de verschillen tussen de modellen van keukenmachines kunnen worden toegelicht en laten zien.

De Mecheleer

Goede service!

Mijn ervaring is zeer goed. Mijn bestelling was een paar dagen later dan voorzien aangekomen.Niet door hen. Ik was ongerust dat het verloren zou zijn gegaan, maar direct geholpen door hen. Gaf een zeer goed gevoel. Vlot antwoord gekregen op mails. Zou hen aanbevelen.

Matige ervaring door de omschrijving op de website.

Mooie producten op de website, ruim assortiment, website is overzichtelijk.

Als je op je website vermeld voor 16:00 besteld volgende dag in huis, en het is de volgende dag niet in huis, dan is dit jammer. Het zou handig zijn als erbij vermeld wordt m.u.v het weekend. Ik heb het product zaterdag besteld en het was pas dinsdag in huis, terwijl ik het dus op zondag had verwacht.

Reactie Like2Cook:

Beste Kimberley, jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over de bezorging. Wij proberen op onze webshop zo duidelijk mogelijk te zijn maar waarschijnlijk heb je dit over het hoofd gezien. Het staat vermeld onder het kopje "bezorgen" bij de Klantenservice, "Bestellingen in het weekend (vanaf vrijdag 16.00 uur) worden op de eerstvolgende werkdag verzonden".