Je aankoop wordt beschermd

Snel en buitengewoon goed verpakt.
zonder enige beschadeging.
grote sortering
keurig afgewerkt.
ook de prijzen zijn acceptabel

website zeer overzichtelijk
snel gevonden wat ik zocht
prima afhandeling, dag erna reeds thuis
zeer goed verpakt

Prima zaak met veel aanbod. Je kunt hier tenminste een aantal lijstjes kopen van hetzelfde type. Doet wat het beloofd.

Gerda K

Voor de eerste keer hier besteld en al gelijk 5 lijsten. Waren zeer goed verpakt. Helaas één lijst beschadigd. Telefoontje en foto van beschadiging naar lijstentoko. Resultaat: volgende dag al...

Beschrijf hier uw ervaring:

Zeer goede service! Zie hierboven!

Lamenda IJsselmuiden

Ik bestel al een aantal jaar 2x per jaar 3 lijsten.
Dit is altijd goed!

Beschrijf hier uw ervaring:

snelle service. nog nooit een beschadigd artikel ontvangen

Mo.rotteveel

Goed snel geleverd en netjes verpakt

Beschrijf hier uw ervaring:

Goed mooier lijsten ,voortaan altijd bij jullie bestellen

De lijst die ik besteld had werd snel geleverd. Kreeg netjes per sms te horen wanneer ze de lijst kwamen brengen.

Nienke

Leuke, mooie lijsten en veel keuze. Makkelijk te vinden als je wat zoekt, handige website - overzichtelijk.
Prijzen niet heel goedkoop maar daar staat dan ook wel wat tegenover en dat maken...

Beschrijf hier uw ervaring:

Snelle levering, zoals beloofd. Top!

Bart

3 fotolijstjes gekocht

Beschrijf hier uw ervaring:

Fijn. Snelle levering, mooie lijsten.

Anouk Bloemers-Bertjens

Ik moest een lijst hebben 30 x 30 en deze was bij ons in de buurt niet te koop. Voor de eerste keer via internet besteld.

Beschrijf hier uw ervaring:

De lijst zat kapot in de doos, er was een stukje uit bij een hoek. Ik heb er een foto van gemaakt en gemaild naar het bedrijf. De dag erna had ik al een nieuwe lijst thuisgestuurd. Prima service.

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring:

Service is goed, eerste levering kapot ontvangen, ze hebben gelijk een nieuwe opgestuurd?