Janneke Maas

Prima service, afspraken nagekomen en goed product

Wim

Uitstekende service

Goed overleg. Bedrijf denkt echt met je mee. Hi4pillow enige kussen dat nekpijn en rugpijn voorkomt. Mijn oude pillow was aan vervanging toe. Core was iets te hard. Nu zachtere core gekregen. Slapen... Goed overleg. Bedrijf denkt echt met je mee. Hi4pillow enige kussen dat nekpijn en rugpijn voorkomt. Mijn oude pillow was aan vervanging toe. Core was iets te hard. Nu zachtere core gekregen. Slapen is nu top

Nico Assenberg

Bevalt heel goed

Goede kwaliteit

Henriëtte

Ons hele gezin slaapt inmiddels al vele jaren heerlijk dankzij de fijne hoofd- en bodykussens van Ligwijzer. Sinds we deze kussens zijn gaan gebruiken kan geen enkel ander kussen meer tippen aan het... Ons hele gezin slaapt inmiddels al vele jaren heerlijk dankzij de fijne hoofd- en bodykussens van Ligwijzer. Sinds we deze kussens zijn gaan gebruiken kan geen enkel ander kussen meer tippen aan het ligcomfort van de kussens van ligwijzer. Zelfs op vakantie gaan de hoofd- en bodykussens mee!

Kwalitatief goede producten en een goede en snelle klantenservice

Nadiem

Had ik maar eerder geïnvesteerd in de producten van ligwijzer. Sinds aanschaf van het hoofd en lichaamskussen heb ik mijn rugklachten eindelijk onder controle.

Na meer dan één jaar vervelende uitstralingsklachten vanuit de onderrug te hebben ervaren en (heel) veel verschillende dingen geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk bij de ligwijzer terecht... Na meer dan één jaar vervelende uitstralingsklachten vanuit de onderrug te hebben ervaren en (heel) veel verschillende dingen geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk bij de ligwijzer terecht gekomen. Ik twijfelde eerst aangezien ik al zoveel geprobeerd had en de investering best fors vond. Achteraf gezien had ik veel eerder in willen investeren in het hoofd en lichaamskussen. Ik wist niet dat de slaaphouding zo belangrijk en bepalend was bij mijn rugklachten. Sindsdien probeer ik altijd volgens de slaaphouding van de ligwijzer te liggen, vaak met een kant van de zij zachtjes leunend tegen de muur en in de andere kant het lichaamskussen tussen de benen en armen, zodat mijn rug recht blijft tijdens het slapen. Een combinatie van de juiste slaaphouding en core-stability oefeningen zorgen sindsdien voor veel minder rugklachten. Ik voel het gelijk de volgende dag als ik ergens anders slaap waar ik mijn rug niet in de juiste houding kan houden. Daarnaast een compliment voor de klantenservice van ligwijzer, erg behulpzaam, vriendelijk en reageerden altijd snel. Ik hoop van harte dat in de toekomst het belang van de juiste slaaphouding bij rugklachten nog bekender gaat worden. Ik gun namelijk niemand dezelfde lange weg die ik heb afgelegd om mijn rugklachten onder controle te krijgen.

Marcel

Eerste kussen dat echt helpt om beter te slapen.

Mogelijkheid om in te stellen op de juiste maat, stevig maar voelt toch zacht aan. Klein verbeterpuntje: de hoes kan in de hoogte iets ruimer worden gemaakt. Als alle lagen kussens erin zitten voelt... Mogelijkheid om in te stellen op de juiste maat, stevig maar voelt toch zacht aan. Klein verbeterpuntje: de hoes kan in de hoogte iets ruimer worden gemaakt. Als alle lagen kussens erin zitten voelt het wat harder aan. Los dit op door een maat los in kussensloop te stoppen.

Annemiek

Duidelijke website en snelle levering

Goed product

Raymond K

Medisch trauma opgelost!

Mijn vrouw heeft vanwege een nare medische ervaring erg last van warme en beknellende kussens. Sinds ze het Hi4 Classic kussen gebruikt, slaapt ze weer lekker. Het kussen voelt lekker koel aan en... Mijn vrouw heeft vanwege een nare medische ervaring erg last van warme en beknellende kussens. Sinds ze het Hi4 Classic kussen gebruikt, slaapt ze weer lekker. Het kussen voelt lekker koel aan en deukt niet zo in als een ander kussen zodat ze niet het beknellende gevoel ervaart. Ikzelf vind het ook fijn om een lekker stevig kunnen te hebben. Bedankt Ligwijzer voor dit heerlijke (en nuttige) kussen !

Liane

In één woord: SUPER!

Ongelooflijk... maandagnamiddag besteld, dinsdags reeds geleverd en dat in deze drukke tijd. Helemaal top! Daarbij duidelijke website😃

Annie

Duidelijke communicatie en snelle levering

Uitleg