van Wageningen

Positief

Duidelijk en komen afspraken goed na.

G.J.A.Krom- Bentvelzen

Aankoop van 2 kussens

A. de Jong

Product ( slaapkussen) doet zijn werk!

Goede voorlichting, goede service, product doet zijn werk

Daisy Van Olmen

Het hoofdkussen is voor mij fantastisch.Ik gebruik enkel A&B
Het ligt goed, heeft voor mij goeie vorm en sta zonder nekpijn op, wat lang geleden is. Ik zou het niet meer kunnen missen. Het hoofdkussen is voor mij fantastisch.Ik gebruik enkel A&B
Het bodykussen kwam snel plat tussen de knieën, maar je krijgt extra vulling bij dus heb ik bijgevuld, mag van mij zelf nog iets langer zijn vermits ik ontdekt heb dat ik het ook tussen de enkels steek.
De combinatie van de 2 kussens nek & body is voor mij een voltreffer!

Fantastisch nekkussen dat voor iedereen aan te passen is van hoogte

Hugo

Het kussen is erg prettig, maar de kwaliteit van de ritssluiting van de hoezen is extreem slecht. Na een aantal malen gebruikt te hebben zijn ze al kapot. Dit was ook het geval bij de vorige hoezen.

Comfortabel kussen

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste Hugo van Casteren,
De ritsen van de hoezen waren inderdaad een zwak punt. Dit hebben we fors verbeterd. Satijnkatoen en veel betere rits. Sindsdien geen klachten meer.
Als u even uw...
Beste Hugo van Casteren,
Als u even uw huidige adres aan ons doorgeeft, dan zenden we u een nieuwe hoes toe. Dit valt onder garantie.
Mvg,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijzer.nl
info@ligwijzer.nl

Len

Prima!

Product is naar wens

Yvonne

Gisteren zijn onze twee complete kussensets aangekomen. Ik vond het beneden mijn verwachting dat er geen bijpassende kussen slopen zijn meegeleverd. Voor deze prijs had ik dat wel verwacht. De... Gisteren zijn onze twee complete kussensets aangekomen. Ik vond het beneden mijn verwachting dat er geen bijpassende kussen slopen zijn meegeleverd. Voor deze prijs had ik dat wel verwacht. De standaard kussenslopen die wij hebben vallen er uiteraard heel raar omheen doordat deze niet de juiste pasvorm hebben. Deze ruimte op het sloop kwam onze nachtrust niet ten goede. Om het beenkussen zit wel een fijne passende sloop.

Reactie Ligwijzer.nl:

Ons bodykussen heeft een maat waar niemand slopen voor heeft. Vandaar dat we een katoensatijnen sloop mee leveren. Uit ervaring en enquêtes weten we dat verreweg de meeste mensen hun eigen slopen... Ons bodykussen heeft een maat waar niemand slopen voor heeft. Vandaar dat we een katoensatijnen sloop mee leveren. Uit ervaring en enquêtes weten we dat verreweg de meeste mensen hun eigen slopen van hun dekbeddenset gebruiken. Ze slaan de extra stof om aan de achterkant en evt aan de zijkant. Dan ziet het er keurig uit.
Het zou verspilling zijn en het kussen duurder maken als we de extra slopen zouden meeleveren. Deze slopen zijn wel afzonderlijk te koop.
Overigens is de maat van ons kussen met hulp van fysio's en patiënten en na veel testen vastgesteld en het kussen is dus bewust wat kleiner dan gebruikelijk. Een groter kussen geeft minder goede resultaten omdat je daar meer 'in' ligt en het beter is als je op de zij ligt met het gelaat meer aan de zijkant van het kussen. Op onze website is wel te vinden waarom de vorm en afmetingen zijn zoals ze zijn.
Mvg,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijezer.nl

NVT

Zeer goed. Gedreven tot de beste kwaliteit.

Echt nagedacht over het product. Experts op het gebied van rugklachten.

R Hendriksen

Is goed

Bereikbaarheid

Pietje

Slecht, na aankoop krijg je ladingen SPAM

GEEN