H.Freriks

Snelle levering. Constante kwaliteit

Kussen en knie rol zijn beide van hoge kwaliteit en het ligcomfort is zoals ze omschrijven erg goed.

Phryne

Overzichtelijk website

Snelle levering van goede kwaliteit lichaamskussens

A.

Uitstekend

Deskundigheid en variatie in oplossingen

femke

Mooi product gekocht hier, het lichaamskussen. Ontzettend fijn ding, slaap er al maanden elke nacht mee!

Soepele verzending en pakket met uitleg over correct gebruik van lichaamskussen.

Monique

Dit is nu mijn 3e kussen dat ik hier bestel. Heel fijn dat je het kussen kunt aanpassen aan jouw eigen wensen. Blij mee!

- stevig kussen
- je kunt je eigen hoogte bepalen

G. Meurs-Elshof

Wat een heerlijk kussen, heb deze aanbevolen gekregen door mijn fysiotherapeut door de verschillende lagen pas ik hem zelf aan. Het kussen gaat nu mee op vakanties mede door de handige draagtas erg... Wat een heerlijk kussen, heb deze aanbevolen gekregen door mijn fysiotherapeut door de verschillende lagen pas ik hem zelf aan. Het kussen gaat nu mee op vakanties mede door de handige draagtas erg prettig. Kortom een goede keus.

Vier lagen ligt comfortabel

Roel

Het kussen heb ik nu ruim 4 maanden ingebruik. Had ik het maar jaren eerder geweten dat dit voor mij een top kussen is .
Door slijtage na 57 jaar trouwe dienst en een nekhernia zijn enkele...
Door slijtage na 57 jaar trouwe dienst en een nekhernia zijn enkele wervels vast gezet ,wat voor mij de beste oplossing is. Maar het blijft altijd kwetsbaar en had veel last van hoofdpijn die in de nacht kwam opzetten.
Ben ook nog enkele malen behandeld bij de pijnpoli meer kon men niet meer voor mij doen .
Ik kan nu zeggen dat ik in de 4 maanden slechts enkele malen wakker werd met hoofdpijn , maar dat was met een enkel paracetamolletje te bestrijden ipv ibuprofen.

Is heel goed op maat te maken En in een koude slaapkamer voelt het kussen niet aan als een blok hout

O. Steinhage

Ligwijzer.nl heeft een duidelijke site waar veel informatie op te vinden is. Duidelijk ook door de afbeeldingen. Een fijne klantenservice en snelle levering.

Zoals hierboven beschreven.

John Daggelder

Gebruik sinds 2014 het Body pillow, net als vrouw en dochter.
Kunnen niet meer zonder. Gaan zelfs mee op vakantie naar de camping :-)

Goede klantenservice

Merel

Ik heb zowel het kussen als het bodypillow gekocht. Ik slaap een stuk beter. Ik heb chronische hoofdpijn en al een tijd opzoek naar een kussen wat mij hierbij kan helpen. Voorzover mijn hoofdpijn... Ik heb zowel het kussen als het bodypillow gekocht. Ik slaap een stuk beter. Ik heb chronische hoofdpijn en al een tijd opzoek naar een kussen wat mij hierbij kan helpen. Voorzover mijn hoofdpijn minder kan zijn is het op sommige dagen zeker een stuk minder als ik wakker word. Ik vind de ritssluiting van de hoes (bodypillow) wel vervelend en heb het kussen daarom altijd op dezelfde manier vast. Hierdoor raakt het kussen wel snel plat waar ik hem tussen mijn benen klem. Dat is mijn enigste opmerking, verder ben ik helemaal blij!

Verzending ging zoals gepland, kussens zijn geweldig.

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste Mere,
Fijn dat de kussens helpen tegen hoofdpijn. Dat is ook precies de bedoeling!
Beste Mere,
Fijn dat de kussens helpen tegen hoofdpijn. Dat is ook precies de bedoeling!
We sturen altijd een zakje vulling mee om het bodykussen op te vullen als het plaatselijk dunner wordt. Als dat niet genoeg is, sturen we gratis een extra zakje op als u ons daarover even een mailtje stuurt.
Hartelijke groet,
Jan Willem Elkhuizen