Ben

Verkoopt een goed product.

Betrouwbaar en levert een goed product.

Eva-Lily

Hi4 Deluxe Hoofdkussen + Body Pillow aangeschaft. Body Pillow/ rolkussen ligt lekker zoals ik gewend ben. Hoofkussen ideaal dat je de hoogte kunt bepalen dmv extra inlegstukken, maar... kussen is te... Hi4 Deluxe Hoofdkussen + Body Pillow aangeschaft. Body Pillow/ rolkussen ligt lekker zoals ik gewend ben. Hoofkussen ideaal dat je de hoogte kunt bepalen dmv extra inlegstukken, maar... kussen is te warm aan mijn hoofd. Veel zweten! Veranderen in Koud of traagschuim? Tempur Millennium is wat dit betreft idealer.

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste Eva-Lily,
Beste Eva-Lily,
Het komt wel eens vaker voor dat mensen het kussen te warm vinden. We hebben een materiaal op het oog dat extra koel aanvoelt en waar we een hoezen van zouden kunnen laten maken, juist voor dit soort gevallen. Die hoezen zijn al wel binnen voor het gewone bodykussen (110 cm lang), maar nog niet voor de XL en voor het Hi4 kussen. Op termijn zou dat mogelijk een oplossing kunnen zijn voor u. Als u wilt houd ik u daarover op de hoogte.
Mvg,

Yvonne

Uitstekende voorlichting

Uitdtekekende voorlichting en service

Rob

Kwalitatief goed product en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering, goed product

Gré Slikker

Fantastisch

Doordat je het kussen zelf in verschillende hoogtes kan brengen is deze nu perfect voor mij. Geen last meer van mijn nek, geen geklop meer op het kussen. Nooit geen ander meer. Zo ook het lange... Doordat je het kussen zelf in verschillende hoogtes kan brengen is deze nu perfect voor mij. Geen last meer van mijn nek, geen geklop meer op het kussen. Nooit geen ander meer. Zo ook het lange kussen. Fijn om de druk in je rug te voelen verminderen.

P. de Jong

Snelle keurige levering van het kussen

Geen probleem gehad Goede voorwaarden

B. van den Berg

Goede ervaring met dit bedrijf

goed bereikbaar per telefoon

P. Verhallen

Het kussen bevalt heel erg goed, hele fijne ondersteuning maar ook voldoende bewegingsruimte. Ik werd sinds enige tijd elke ochtend wakker met hoofdpijn, sinds ik dit kussen gebruik zijn mijn... Het kussen bevalt heel erg goed, hele fijne ondersteuning maar ook voldoende bewegingsruimte. Ik werd sinds enige tijd elke ochtend wakker met hoofdpijn, sinds ik dit kussen gebruik zijn mijn hoofdpijn klachten voor een groot deel verdwenen. Ik gebruik het in combinatie met het ligkussen en dat heeft zeker meerwaarde voor mij.

goede kwaliteit, snelle levering

J. de Haan