Nadiem

Had ik maar eerder geïnvesteerd in de producten van ligwijzer. Sinds aanschaf van het hoofd en lichaamskussen heb ik mijn rugklachten eindelijk onder controle.

Na meer dan één jaar vervelende uitstralingsklachten vanuit de onderrug te hebben ervaren en (heel) veel verschillende dingen geprobeerd te hebben ben ik uiteindelijk bij de ligwijzer terecht gekomen. Ik twijfelde eerst aangezien ik al zoveel geprobeerd had en de investering best fors vond. Achteraf gezien had ik veel eerder in willen investeren in het hoofd en lichaamskussen. Ik wist niet dat de slaaphouding zo belangrijk en bepalend was bij mijn rugklachten. Sindsdien probeer ik altijd volgens de slaaphouding van de ligwijzer te liggen, vaak met een kant van de zij zachtjes leunend tegen de muur en in de andere kant het lichaamskussen tussen de benen en armen, zodat mijn rug recht blijft tijdens het slapen. Een combinatie van de juiste slaaphouding en core-stability oefeningen zorgen sindsdien voor veel minder rugklachten. Ik voel het gelijk de volgende dag als ik ergens anders slaap waar ik mijn rug niet in de juiste houding kan houden. Daarnaast een compliment voor de klantenservice van ligwijzer, erg behulpzaam, vriendelijk en reageerden altijd snel. Ik hoop van harte dat in de toekomst het belang van de juiste slaaphouding bij rugklachten nog bekender gaat worden. Ik gun namelijk niemand dezelfde lange weg die ik heb afgelegd om mijn rugklachten onder controle te krijgen.

Score voor Ligwijzer.nl: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja