Juul

Professioneel

Orthopedisch, dus goed

Petro kooiman

Goede site en snelle levering

Goede uitleg van het product

P.v.d.smissen

Graag wat meer uit leg over het juiste gebruik van de kussens

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste heer van der Smissen,
Beste heer van der Smissen,
Naar aanleiding van uw review hebben wij u twee keer gemaild. We hebben informatie over ons kussen en het effect op het krijgen van klachten opgestuurd en aangeboden om te kijken hoe we u kunnen verder helpen. Daar heeft u niet op gereageerd, en dat hoeft natuurlijk ook niet per se.
Toch willen we u vragen uw review aan te passen. Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te laten slapen en zonder klachten wakker te worden. Ook passen we zonder extra kosten regelmatig kussens aan vanwege individuele omstandigheden. Ook als de proefperiode al lang is verlopen.
Voor ons als klein bedrijf hebben negatieve reviews veel invloed. Hoewel u niet op onze nagestuurde informatie heeft gereageerd, heeft u er misschien toch nog wat aan gehad. Hopelijk wilt u daarom uw review nog aanpassen?
Hartelijke groet,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijzer.nl

H Boom

Top

Gewoon een goed produkt

Hassan A.E. Houssi

Uitstekend matras, en ook de service en het gevoel dat ik een beroep op de leverancier geeft mij een goed gevoel!

Product, service, garantie, persoonlijke aandacht

John vD

Gewoon goed, doet wat je ervan verwacht.

Ik was iets te laat met het bestellen van een extra product waardoor er een extra zending moest worden aangemaakt. Zonder gezeur geen extra verzendkosten. Chapeau!

Dorien Arling

Snelle levering van kussenslopen voor het Hi4 kussen. Het zijn fijne slopen van satijn geweven katoen. Vormvast en kleurvast in de was, ook op 60 graden. De slopen passen goed om het kussen.

Bij eerdere bestellingen van Hi4 kussens goed geholpen en regelmatig contact gehad. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Er wordt meegedacht in oplossingen en zelfs in overleg aanpassingen gedaan om... Bij eerdere bestellingen van Hi4 kussens goed geholpen en regelmatig contact gehad. Altijd vriendelijk te woord gestaan. Er wordt meegedacht in oplossingen en zelfs in overleg aanpassingen gedaan om de kussens goed passend te maken. Erg fijn! Deze mensen staan echt achter hun producten en zij kennen hun producten door en door.
Leveringen verlopen soepel. Het bedrijf is per mail goed te bereiken. Er wordt vlot geantwoord en eventueel ook na gebeld. Erg prettig!

Marc Schreuder

Algemeen een 1e goed indruk van de bestelde producten. Na een wat 'trage' start (online bestelling was even 'onvindbaar' in het systeem waardoor de leveringsgarantie niet gegarandeerd kon worden),... Algemeen een 1e goed indruk van de bestelde producten. Na een wat 'trage' start (online bestelling was even 'onvindbaar' in het systeem waardoor de leveringsgarantie niet gegarandeerd kon worden), werd dit intern uitstekend opgelost en opgepakt (via email en telefonie) door medewerker Loek. Mijn complimenten voor zijn aanpak in deze zaak!
Een aanrader, beste mensen, voor uw nek- en rugklachten!

- Goede bereikbaarheid (via mail en telefoon)
- Klant- en Servicegericht
- Probleemoplossend vermogen

Nicole

Ik heb het kussen nu 5 weken. Ben s nachts nog nooit zo vaak wakker geweest. Meer last van een stijve nek, en kussen geeft meer transpiratie. 2 lagen is voor mij te laag en 3 lagen te hoog. Ik ben... Ik heb het kussen nu 5 weken. Ben s nachts nog nooit zo vaak wakker geweest. Meer last van een stijve nek, en kussen geeft meer transpiratie. 2 lagen is voor mij te laag en 3 lagen te hoog. Ik ben er zeker niet blij mee.

Snel geleverd

T. Gordijn

Prima! Snel geleverd, goed verpakt. Alleen volgens de site kan je ook in 3 keer betalen. Je moet dan een foto van je rijbewijs of identiteitskaart maken en doorsturen. 10x geprobeerd, lukt dus niet.... Prima! Snel geleverd, goed verpakt. Alleen volgens de site kan je ook in 3 keer betalen. Je moet dan een foto van je rijbewijs of identiteitskaart maken en doorsturen. 10x geprobeerd, lukt dus niet. Grrrrr...

Goede producten
Snel geleverd

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste meneer of mevrouw Gordijn,
Beste meneer of mevrouw Gordijn,
Wat vervelend te lezen dat het niet is gelukt om in 3x te betalen. Deze dienst wordt door onze partner Klarna aangeboden. Wellicht kunt u contact met hen opnemen om te zien waarom het niet lukte?