Karen

Nadat ik het kussen lang genoeg heb gebruikt ben ik tot de conclusie gekomen dat dit geen goed kussen is voor mij. Hij is te hard en daarnaast loopt hij aan de achterkant weer omhoog waardoor mijn... Nadat ik het kussen lang genoeg heb gebruikt ben ik tot de conclusie gekomen dat dit geen goed kussen is voor mij. Hij is te hard en daarnaast loopt hij aan de achterkant weer omhoog waardoor mijn nek in een knik komt te liggen. Gelukkig wordt er een fantastische service geboden waar ik heel erg veel aan heb. Want het kussen kan op verschillende manieren aangepast worden. Dit gaat nu gebeuren en ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat.
Er is mij echter ook aangeraden om ook met de bodypillow te gaan slapen voor een optimaal resultaat (was ik niet van op de hoogte) dus ook deze ga ik gebruiken binnenkort. Veelbelovend en echt een fantastische service en hulp!

Fantastische hulp en service. Daarnaast ook goede producten.

Rieky

Heel erg prima!

Goede informatie en kwaliteit is top!

Pieter Van Deun

Een waanzinnige positieve ervaring! Zo zou shoppen moeten zijn! Discreet, correct en binnen de beloofde tijd! Achteraf geen extra reclame of ongewenste e-mails..! Echt top!

Snel, correct en echt niets op aan te merken! Een voorbeeld voor meerdere bedrijven!

Mikoala

Lueks

Snelle levering, fijne kussenslopen.
Extra vulling wordt meegeleverd, wat prettig is om bij een dunner wordend kussen weer wat aan te vullen.

Remco48

PRODUCT PRIMA - BESTELLEN EN LEVEREN UITSTEKEND

Mooi en goed functionerend product en complete levering

vlindertje

Mijn ervaring is goed en ze hebben goed ontwikkelde producten om te slapen

de meegedachte om gezond en rustig te slapen zonder pijn en uitgerust wakker te worden

Walter-ten Napel

Goede ervaring met dit bedrijf, vlotte en nette levering.

geen.

Petee

Snelle levering, hoofdkussen voldoet niet aan mijn wensen: te klein, niet de goede hoogte/positie kunnen vinden desondanks lagensysteem. Het kussen staat terug ingepakt in de kast na enkele nachten... Snelle levering, hoofdkussen voldoet niet aan mijn wensen: te klein, niet de goede hoogte/positie kunnen vinden desondanks lagensysteem. Het kussen staat terug ingepakt in de kast na enkele nachten uitproberen.

Anna Boender

Fantastisch bedrijf

Kussen was verouderd en gescheurd, heb gratis een nieuwe ontvangen!