Fam. Metz

De pillow die wij hebben gekocht is mijn vrouw aan het uitproberen. Het verzonden produkt is goed aangekomen. De digitale aankoop was ons niet duidelijk. In de eerste bestelling zijn ons 2 slopen... De pillow die wij hebben gekocht is mijn vrouw aan het uitproberen. Het verzonden produkt is goed aangekomen. De digitale aankoop was ons niet duidelijk. In de eerste bestelling zijn ons 2 slopen toegestuurd. Daarna hebben we de pillow alsnog besteld en toegestuurd gekregen. Ook daar waren 2 slopen bij. Die ik later teruggestuurd heb. Maar wel in rekening zijn gebracht. Graag een correctie van het teveel betaalde. Een vriendelijke groet, Herman

Goed verzorgd produkt

Reactie Ligwijzer.nl:

Geachte meneer Metz,
Geachte meneer Metz,
Tot onze spijt zagen wij uw matige beoordeling van onze service. Dit nemen wij natuurlijk erg serieus en zouden het graag goed met u maken, zodat u wellicht uw beoordeling wilt herzien. Een klein bedrijf als de onze heeft veel last van matige beoordelingen.
Op basis van uw klacht is het me alleen nog niet helemaal duidelijk wat er precies mis is gegaan.
Ik begrijp dat u uw bestelde hoes uit bestelling 3071 niet had willen ontvangen, omdat het kussen dat u later heeft besteld al in een velours hoes zat?
Als u deze heeft terug gestuurd lijkt het erop dat deze nog niet door ons magazijn is ontvangen of verwerkt, anders had u uw betaalde bedrag natuurlijk direct van ons retour gehad.
Heeft u eventueel een track & trace van uw retour voor mij? Dan kan ik dit nakijken voor u, en meteen oplossen.
Hoor graag van u, dan maken wij het in orde.
Loek van Ligwijzer

J. Gunnink

Prima artikel

snelle service

Praktijk voor Sport- & Gezondheidsmassage Marjan Bleijerveld- Smits

Zeer accuraat bedrijf, goede communicatie, klantvriendelijken zeer klantvriendelijk en snelle reactie en uitstekende producten.

Goede communicatie en zeer klantvriendelijk

J.

Goede service

goede service

D. Benne

Ik kwam op 6 oktober j.l. (2022) toevallig op de VT wonen beurs de stand tegen met de mikoala kussens. Ben al enkele jaren gebruiker van het Hi4 kussen, aangeschaft vanwege whiplash klachten na een... Ik kwam op 6 oktober j.l. (2022) toevallig op de VT wonen beurs de stand tegen met de mikoala kussens. Ben al enkele jaren gebruiker van het Hi4 kussen, aangeschaft vanwege whiplash klachten na een achterop aanrijding. Dankzij het kussen geen nek en schouderklachten meer en mijn hoofdpijn is ook drastisch verminderd. Ik ben er dan ook zeer tevreden over en neem het kussen zelfs mee op vakantie. Ik heb onlangs ook nog de kussenslopen besteld. Deze passen goed en voelen zacht aan. De opbergtas van het kussen was echter door muizen kapot geknaagd. Toen ik dit vertelde aan de standhouders kreeg ik meteen gratis een nieuwe tas aangeboden. Nogmaals dank voor de klantvriendelijkheid!

Klant vriendelijkheid en goede en snelle levering van kwaliteitsprodukten.

Angelique

Het kussen bevalt boven verwachting

Ik slaap een stuk beter,draai veel minder en heb stukken minder pijn. Had niet verwacht dat het zo goed zou werken.

Nille

Goede producten, snelle levering en zeer goede en vriendelijke klantenservice

Hun uitstekend klantenservice

Manon

Wat een service biedt dit ligwijzer.nl! Mijn kussen was niet in een keer goed en tot 2 keer toe zijn hier nu aanpassingen aan uitgevoerd. Zelfs heb ik ook oefeningen voor mijn rug meegekregen. Er... Wat een service biedt dit ligwijzer.nl! Mijn kussen was niet in een keer goed en tot 2 keer toe zijn hier nu aanpassingen aan uitgevoerd. Zelfs heb ik ook oefeningen voor mijn rug meegekregen. Er wordt goed geluisterd en aandacht besteed aan het zoeken naar een goede oplossing voor een pijnvrije nachtrust. Kortom een service die uniek is.

Klantvriendelijkheid, oplossingsgerichtheid en klanttevredenheid

Mikoala

Zeer prettig en efficient

fantastisch product

Debby Marijnissen

Zeer goede service

Denkt mee met de klant, snelle verzending, snel reactie op vragen. Top service!