Sandra

Geweldig bedrijf

Prima service en supersnelle levering. En is iets niet duidelijk dan word je gebeld. En de volgende dag heb je je bestelling in huis

Gielisse

Het bodykussen gebruik ik nu 2 weken en mijn nekpijn is veel minder geworden, het is even wennen maar het slapen gaat nu veel beter. Had een probleem betreffende info hoofdkussen maar die is snel en... Het bodykussen gebruik ik nu 2 weken en mijn nekpijn is veel minder geworden, het is even wennen maar het slapen gaat nu veel beter. Had een probleem betreffende info hoofdkussen maar die is snel en perfect opgelost.

Snelle levering. Uitstekende service.

Robert

Erg goede vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ze gaven goede tips hoe ik het kussen het beste kan gebruiken. Kussen erg goed en helpt me met mijn nekklachten.

Hoofdkussen met goede nek support, fijn materiaal. Ook een goed lichaamskussen, mooie vorm en goed materiaal.

fam.algra

Graag sluit ik mij aan bij de andere enthousiaste reviews. Prima service en een snelle afhandeling van onze bestelling. Ook met het lichaamskussen zijn wij heel erg tevreden. Vandaar dat wij er... Graag sluit ik mij aan bij de andere enthousiaste reviews. Prima service en een snelle afhandeling van onze bestelling. Ook met het lichaamskussen zijn wij heel erg tevreden. Vandaar dat wij er zelfs twee hebben gekocht. fam. algra

product/service/afhandeling

M.B.Kosutic Cobelens

Een uitstekende service en correcte en vriendelijke afhandeling!
Binnen een uur had ik antwoord op mijn vraag en de toezegging van terugbetaling werd snel geregeld.
De producten ga ik...
Een uitstekende service en correcte en vriendelijke afhandeling!
De producten ga ik uitproberen, maar de eerste nacht was al goed.
Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen.

Snelle reactie op mijn vraag, uitstekende levering en prima hulp van de klantenservice.

n.v.t.

Jullie producten zijn zonder twijfel prima: comfortabel, goed ondersteunend en toch zacht. Ik ben er blij mee, het heeft mij zeer geholpen! De kunst is de juiste hoogte van het kussen te bepalen.... Jullie producten zijn zonder twijfel prima: comfortabel, goed ondersteunend en toch zacht. Ik ben er blij mee, het heeft mij zeer geholpen! De kunst is de juiste hoogte van het kussen te bepalen. Dat let heel nauw heb ik ondervonden. Ook de slaaphouding is wennen, daar moet je echt doorzetten, geduld en vertrouwen hebben.
Inmiddels kan ik niet meer zonder.

Producten die een oplossing bieden voor nekklachten

Petra Jacobs

Uistekende service. Inmiddels nu toe aan mijn derde kussen en nooit meer met nekpijn wakker worden. Aanrader voor iedereen die in de ochtend maar weer moet afwachten of zijn kussen goed werk heeft... Uistekende service. Inmiddels nu toe aan mijn derde kussen en nooit meer met nekpijn wakker worden. Aanrader voor iedereen die in de ochtend maar weer moet afwachten of zijn kussen goed werk heeft verricht.

Goede service. Goed product

Erik

Fantastisch

Klantenservice. Verkeerde kussen opgestuurd gekregen, binnen no time kwam de juiste variant binnen. Als excuus mocht ik het verkeerde kussen houden.

Simone Stavenuiter

Snelle verzending

Kreeg een soft hi4 kussen, deze was te zacht voor mij. Opnieuw besteld nu een medium hi4. Het soft kussen terug gestuurd en had het geld binnen 1 dag terug gestort gekregen.

Roos

Het lichaamskussen helpt echt om beter te slapen. De vulling werd wel snel dun, maar dit werd snel en vriendelijk opgelost. Klantenservice is allervriendelijkst en bij vragen wordt er heel snel... Het lichaamskussen helpt echt om beter te slapen. De vulling werd wel snel dun, maar dit werd snel en vriendelijk opgelost. Klantenservice is allervriendelijkst en bij vragen wordt er heel snel gereageerd.

goede klantenservice