Bart

Debohra

Prettig kussen gekocht. Aanzienlijk minder hoofdpijn en nekklachten.

Ligwijzer.nl

Goede ervaringen, heel klantvriendelijk

Wanneer iets kapot is en je contact opneemt, dan wordt dit heel snel kosteloos opgelost. Neemt ook klachten serieus en doet er iets mee

Anne-Marie

In een tijd van paarse krokodillen is het bijna raar om een bedrijf tegen te komen dat zo klantvriendelijk is en enorm goede service biedt.

Meedenken en service

Jolanda

Houding was verkeerd en dus deze kussen gekocht in de hoop op verlichting onderrug pijn .
Zeer tevreden .

Snelle levering en goede kwaliteit .
Product is zoals het op de site staat ,en dat is tegenwoordig al heel wat

F. Demmer

Uniek kussen

nvt

Maar éénmalig contact gehad. Product is oké. Voor mij te hard rolkussen, maar gelukkig goed aan te passen.

Alles ging goed met de levering.

Vrolijk

Ervaring is prima, komen afspraken na en hebben snelle levering

Snelle en correctie levering, dat ze na een bepaalde tijd vragen om je feedback en ervaring is top !

Dorien

Snel geleverd en netjes verpakt. Keurig op de hoogte gehouden van leveringstraject.

Snelle levering, goede communicatie

Rianne

Het 1ste Bodykussen wordt niet gebruikt omdat het te kort en te smal is. Na mail verkeer word er servicegericht meegedacht en krijg ik een nieuw exemplaar aangeboden die langer zou zijn. In... Het 1ste Bodykussen wordt niet gebruikt omdat het te kort en te smal is. Na mail verkeer word er servicegericht meegedacht en krijg ik een nieuw exemplaar aangeboden die langer zou zijn. In afwachting hiervan zie ik de oplossing positief tegenmoet!

Snelle verzending, goede service en denken mee aan een oplossing bij een klacht!