Angeline Nijhuis

Snelle en nette levering

Ria

Vlug geregeld.

Michel Brussé

Heel goede service, aanrader. Na mijn opmerking over de ritssluiting van mijn kussenhoes ontving ik gratis een nieuwe set!

Goede aftersales

Suzan Jongerius

Al jaren heb ik veel plezier van mijn body supporter. Nu een exemplaar voor mijn man besteld, die ernstig ziek is. Na telefonisch contact, waarbij ik vertelde waarom mijn man met spoed er graag één... Al jaren heb ik veel plezier van mijn body supporter. Nu een exemplaar voor mijn man besteld, die ernstig ziek is. Na telefonisch contact, waarbij ik vertelde waarom mijn man met spoed er graag één wilde gebruiken ontving ik de volgende dag het steunkussen al in huis, samen met nog wat extra accessoires. Top service

Niet alleen maar zakelijk bezig, maar ook met gevoel! Hartelijk dank

Lise

Professioneel

Oefentherapie Cesar Presikhaaf

Prima geholpen

snelle levering, met problemen hulp

Joelle Mantel

Vriendelijke klantenservice en komen hun afspraken na.
Vriendelijke klantenservice en komen hun afspraken na.
Ik ben erg tevreden over het hoofdkussen, ligt lekker en ondersteund mijn nek goed. De bodypillow is na een klacht van mij opnieuw opgestuurd in verbeterde versie. Perfecte klachtafhandeling en de problemen die ik had zijn opgelost. Kortom top!

Snel en vriendelijk

Saskia

Top kussen en snel geleverd.

Snelle service

D. Gielen

Super blij met mijn kussen. Goede service. En ik slaap beter en heb minder last van mijn nek.

Praktijk Oefentherapie Cesar Driebergen

Zelf gebruik van hoofdkussen en bodypillow, tevreden cliënten bij verwijzing naar ligwijzer website en producten.

Communicatie en kwaliteit van de producten