Willie

Positief

Afspraken nakomen.

Esther

Na vele kussens te hebben gehad kwam ik op de site van ligwijzer en dacht laat ik dit kussen kopen, dat was een goede beslissing want ik heb geen nekklachten meer en slaap beter! Wat ook fijn is is... Na vele kussens te hebben gehad kwam ik op de site van ligwijzer en dacht laat ik dit kussen kopen, dat was een goede beslissing want ik heb geen nekklachten meer en slaap beter! Wat ook fijn is is dat je zelf je hoogte kan bepalen en het voor iedereen een goed kussen kan zijn. Erg blij mee!

Goede kwaliteit

P.W. Willemsen

Duidelijke site en prima en snelle afhandeling

Particulier /spring in t veld

Goed heb telefonisch gebeld voor informatie en ze waren netjes beleefd

Ligt goed minder last alleen jammer de groote van de kussen had groter gemogen

Brechje

Kan niet meer zonder

Heel fijn dat je t hoofdkussen in hoogte kunt aanpassen. Fijne materialen, snel geleverd.
Alleen het bodypillow vind ik wat slap, heb er al extra vulling in zitten.

Delftenaar

Zijslaapkussen en hoofdkussen gekocht. Was makkelijk, snel geleverd, en de kussens zijn fijn om mee te slapen. Minder last van mijn rug, schouders en ik slaap rustiger. Na wat proberen juiste hoogte... Zijslaapkussen en hoofdkussen gekocht. Was makkelijk, snel geleverd, en de kussens zijn fijn om mee te slapen. Minder last van mijn rug, schouders en ik slaap rustiger. Na wat proberen juiste hoogte hoofdkussen gevonden en nu ook geen last meer van mijn nek.

Aanbod en expertise

J.

Top!

Goede servicedienst, prettig en snel contact.

Ligwijzer

Perfect

Goede kwaliteit service is goed, ze verbeteren de punten wat nog niet goed is

W. Klaassen

Die is op zich wel goed. Alleen de hoezen van de ligkussens zijn veel te nauw.

—-

S. de Vries