Xandra Wijnhout

Ik ben superblij met mijn guling, geen rugpijn meer. Alleen de rits van de hoezen is echt hopeloos, veel te iel, dat is jammer

Product guling is heel goed.

Reactie Ligwijzer.nl:

De ritsen zijn onlangs sterk verbeterd. Ook het katoen (nu satijn katoen). Als u even uw naam en huidige adres doorgeeft, sturen we een gratis nieuwe sloop naar u toe.
Mvg,
Jan Willem...
Mvg,
Jan Willem Elkhuizen
Ligwijzer.nl

Mirjam

Uitstekend

goed product geleverd

Bestelling gedaan en keurig op tijd geleverd. Echter denk ik te laat met feedback actie, ik vind het kussen niet fijn en heb het een week of 8 geleden in de kast gestopt. Mogelijk een advies en... Bestelling gedaan en keurig op tijd geleverd. Echter denk ik te laat met feedback actie, ik vind het kussen niet fijn en heb het een week of 8 geleden in de kast gestopt. Mogelijk een advies en ruiling van een ander product, daar ben ik voor in. Deze kussen is niet voor mij goede nachtrust. Ik wacht op een reactie en goed alternatief.

Snelle levering, maar geen snelle nazorg/interesse bij klant.

Reactie Ligwijzer.nl:

De proefperiode van onze kussens is 6 weken. Zonder bericht wordt de aankoop dan door ons administratief afgerond. Als men contact opneemt kunnen we de proefperiode verlengen en tegelijk kijken of... De proefperiode van onze kussens is 6 weken. Zonder bericht wordt de aankoop dan door ons administratief afgerond. Als men contact opneemt kunnen we de proefperiode verlengen en tegelijk kijken of we iets kunnen aanpassen. Soms passen we kussens aan omdat men op een erg zacht matras ligt (de vorm van het kussen moet dan iets anders zijn), meer of minder neksteun nodig heeft of liever een harder of te zachter exemplaar ontvangt. Dat doen we gratis en ook nog na 6 weken. U kunt contact met ons opnemen via info@ligwijzer.com (t.a.v. JW Elkhuizen). Dan kijken we wat we nog voor u kunnen doen.
mvg,
Ligwijzer.nl

W. Veenstra

Perfect

Direct na de eerste nacht dat ik het gebruikte, was mijn klacht voorbij.
Gebruik op langere termijn is mijn klacht voor 80% voorbij.

Wander

Prima levering.

Goed product

Pellicaan

Levering ok, kussen helaas niet de oplossing voor mijn probleem.

De kwaliteit van het product is goed, voor zo ver ik in korte tijd kan beoordelen

Mikoala

goede communicatie

A. Muller

Goede ervaring

Geen bijzonderheden

R H Dragt

Prima, maar zou iets steviger mogen. Achteraf had ik liever de lange variant gehad.

keurig op tijd geleverd

Reactie Ligwijzer.nl:

Wij sturen gratis een zakje extra vulling mee, daarmee is het kussen steviger te maken. Indien nodig sturen we als service gratis een zakje vulling na. In overleg met ons (info@ligwijzer.nl) kunnen... Wij sturen gratis een zakje extra vulling mee, daarmee is het kussen steviger te maken. Indien nodig sturen we als service gratis een zakje vulling na. In overleg met ons (info@ligwijzer.nl) kunnen we het kussen nog omruilen voor een langere versie. U dient dan wel nog het verschil in prijs (€ 15) bij te betalen.
Mvg, Jan Willem Elkhuizen, Ligwijzer.nl

Niels

Goed product en geleverd op de toegezegde datum

Levert kwaliteit, komt afspraken na