Den Ottelander

Duidelijke informatie en vlotte levering

Zie mijn eindoordeel

Kitty Wildenberg

Klantvriendelijk

Kwaliteit en Klantgericht

Cecille

Het zijslaapkussen ligt prima.
Alleen de hoes was de rits na een keer wassen al stuk.

Reina van Oost

Snel geleverd

Ellen

FANTASTISCH PRODUCT

Ik heb de XL versie besteld, ook al ben ik 1.73. Bevalt mij heel goed en mijn moeder ook. Zij heeft het gebruikt in haar laatste levensfase en had veel pijn. Dit verlichtte haar pijn en... Ik heb de XL versie besteld, ook al ben ik 1.73. Bevalt mij heel goed en mijn moeder ook. Zij heeft het gebruikt in haar laatste levensfase en had veel pijn. Dit verlichtte haar pijn en psychologisch ook heel fijn om zo'n rol bij je te hebben. Soort knuffelbeer voor volwassenen dus geeft behalve fysieke steun en pijnvermindering ook heel fijn om mee te slapen.

Paulina

BEHULPZAAM EN GOED PRODUCT!

Goede communicatie, de beloofde nalevering ontvangen.

Tevreden klant

Een goede en snelle levering. Goede service. Slaapkussen helpt echt voor een betere nachtrust, zeker vanwege een gevoelige rug. Het hielp ook goed bij een tijdelijke knieblessure. De extra katoenen... Een goede en snelle levering. Goede service. Slaapkussen helpt echt voor een betere nachtrust, zeker vanwege een gevoelige rug. Het hielp ook goed bij een tijdelijke knieblessure. De extra katoenen hoes is erg prettig. Daardoor voelt het kussen minder warm aan. Heel fijn dat je het kussen naar eigen voorkeur kunt vullen.

Het kussen doet wat op de website is aangegeven! Het helpt echt.

Mw Jansen

Het was even wennen maar uiteindelijk bevalt het liggen en slapen met de rol me prima. Ik merk dat ik mijn knieen en onderrug ontlast. Ondanks de katoenen hoes blijf ik het materiaal wel warm vinden... Het was even wennen maar uiteindelijk bevalt het liggen en slapen met de rol me prima. Ik merk dat ik mijn knieen en onderrug ontlast. Ondanks de katoenen hoes blijf ik het materiaal wel warm vinden en leg ik hem daarom gedurende de nacht uit bed.

Makkelijk mee te nemen op reis (auto)

Reactie Ligwijzer.nl:

Beste mw Jansen,
Beste mw Jansen,
De warmte is makkelijk te verminderen door de velours binnenhoes eraf te halen. Sommige mensen slapen 's winters wel met de velours hoes erbij en zomers niet. Daarnaast zijn er ook mensen die de katoensatijnen sloop eraf halen en dan de zachte velours hoes als sloop gebruiken. Dat doen ze dan omdat ze velours lekkerder vinden aanvoelen op de huid.
Hopelijk kunt u hier uw voordeel nog mee doen.
Mvg,
Ligwijzer.nl

Particulier

Goed!

Je moet wel even goed weten hoe je dit kussen gebruikt. Ik heb mijn fysio gevraagd en ik heb nu de juiste hoogte voor een goede slaaphouding. Sinds dien slaap ik echt heerlijk. Slaap dieper en val... Je moet wel even goed weten hoe je dit kussen gebruikt. Ik heb mijn fysio gevraagd en ik heb nu de juiste hoogte voor een goede slaaphouding. Sinds dien slaap ik echt heerlijk. Slaap dieper en val sneller in slaap. Echt heel erg blij mee.

Hieke Postma

Vlotte levering

Goed benaderbaar voor vragen.