Eveline

Prima!

Duidelijke info en communicatie

M. Rijgersberg

Goed product geleverd en snel

Anita

Ik heb bij Mikoala een hoofdkussen en een kniekussen gekocht en gebruik het nu een maand of vier.

Goede uitleg van het product op de website. Overtuigend vond ik de onderzoeken die gedaan zijn naar slaaphouding en slaapkwaliteit en de rol die een goed kussen daarin speelt. Eerlijke reviews van... Goede uitleg van het product op de website. Overtuigend vond ik de onderzoeken die gedaan zijn naar slaaphouding en slaapkwaliteit en de rol die een goed kussen daarin speelt. Eerlijke reviews van gebruikers (zowel de positieve, als de iets minder positieve). Supergoede service, snel en netjes verzorgd.

jolanda van Ast

Ik had het kussen snel in huis!

Goede beschrijving waardoor ik overtuigd was

martin

goede info snelle verzending

Soraya Sahraoui el failali

Het heeft even geduurd om eraan te wennen maar ik ben zeer tevreden. Je krijgt waar voor je geld.

Goede service, snelle levering. Op de hoogte gehouden worden via mail.

Rien van Hooijdonk

Via Mensendieck ben ik bij jullie terecht gekomen.Deze medewerkster raden mij aan om een kussen uit te proberen,die zij had liggen.Na 1 week geprobeerd te hebben van dit kussen heb ik toen besloten... Via Mensendieck ben ik bij jullie terecht gekomen.Deze medewerkster raden mij aan om een kussen uit te proberen,die zij had liggen.Na 1 week geprobeerd te hebben van dit kussen heb ik toen besloten om er ook 1 aan te kopen.Echt geweldig.
Jammer dat de kussensloop niet percies om het kussen past.Hebben jullie ook van die kussenslopen die er omheen passen??

de vorm van het kussen is gewoon perfect. S'morgens komt ik uitgeruster uit bed.

Lin

Goed!