Sander

Super

Antwoord op vraag was supersnel en volledig, vrijdagmiddag besteld en binnen 24 uur bezorgt. Overzichtelijke site

Mtrc. Brenda van hoof

Het " aankooptraj." Verliep vlekkeloos

Aankoop gedaan via internet, verliep vertrouwelijk en vlekkeloos . App. Voldoet aan verwachting : verwijdert onaangename geuren

Nog geen .....echter ik het app pas een week ; het lijkt erop dat ie wel de tijd nodig heeft om te zuiveren maar weet nog niet precies hoelang

C

Bedrijf met 2 gezichten, voor en na de koop is een groot verschil!

geen bijzonderheden, elk normaal functionerend bedrijf voldoet aan deze voorwaarden

Bij retourname product ruim 2 maanden over de terugbetaling doen, terwijl in hun eigen voorwaarden stond dat dat maximaal 30 dagen was. Na klacht hierover, een kortaf antwoord dat men toch binnen 30... Bij retourname product ruim 2 maanden over de terugbetaling doen, terwijl in hun eigen voorwaarden stond dat dat maximaal 30 dagen was. Na klacht hierover, een kortaf antwoord dat men toch binnen 30 dagen sinds je laatste mail zal terugbetalen? Tja... zo werkt het natuurlijk niet!

Reactie LightAirshop.eu:

Geachte,
Geachte,
Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat u ontevreden bent met onze afhandeling. Wij hebben ruim na de zichtperiode uw LightAir nog retour genomen wat veel bedrijven dan niet meer zouden doen. Bij retourzending was uw apparaat tussen de reparaties terecht gekomen, waardoor we inderdaad pas twee weken na de retourzending de creditnota hebben opgesteld. Wij hebben u toen op 11 september een creditnota voor het aankoopbedrag gestuurd en deze (conform afspraak) binnen 30 dagen, namelijk op 10 oktober, naar u over gemaakt. U stelt dat terugbetaling pas na ruim 2 maanden was, maar dit is zeker niet juist.
Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze service omdat wij juist in onze ogen een betere service hebben verleend dan veel andere winkels zouden doen door het product ruim na de zichtperiode nog retour te nemen.
Klantenservice

Tevreden met het product

Goede informatie.
Duidelijke instructie

theo

Had ook een maandagochtend model zeg maar,maar de service is zo geweldig,geen gezeur exacte uitleg,vriendelijk

sterke punten vind ook PERSOONLIJK CONTACT,en niet dat digitale gedoe met email en zo.zo houden,en geen 09000 nummer.ze zijn er voor het product en hun klanten

er zijn er voor mij geen nodig,zij zijn de handleiding als je belt.

Fries

Prima!

Prima!

Milko

Uitstekende aftersales,mijn produkt via Wehkamp besteld, helaas een maandagochtend exemplaar, maar service rechtstreeks bij de Importeur is ronduit klasse. Dit bedrijf staat achter haar product(en)... Uitstekende aftersales,mijn produkt via Wehkamp besteld, helaas een maandagochtend exemplaar, maar service rechtstreeks bij de Importeur is ronduit klasse. Dit bedrijf staat achter haar product(en) doet dit met een groot hart. Chapeau!

uitstekende aftersales,mijn produkt via Wehkamp besteld, helaas een maandagochtend exemplaar, maar service rechtstreeks bij de Importeur is ronduit klasse. Dit bedrijf staat achter haar product(en)... uitstekende aftersales,mijn produkt via Wehkamp besteld, helaas een maandagochtend exemplaar, maar service rechtstreeks bij de Importeur is ronduit klasse. Dit bedrijf staat achter haar product(en) doet dit met een groot hart. Chapeau!

In mijn geval moest ik de bestelling evalueren, maar heb deze hier niet gedaan.