Aankoop via de website gedaan en dit verliep prima.

Aankoop via de website gedaan en dit verliep prima.

Snelle levering, snel antwoord op vragen en product werkt perfect!

Snelle levering super product

Super snelle levering en product nu twee weken in gebruik. Zeer tevreden!

Yolande

Goed produkt en probleemloze snelle levering

Zeer snelle levering

De mogelijkheid om andere kleur led lampjes te bestellen

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Van een andere klant kregen wij inderdaad ook al de suggestie dat het fijn zou zijn om de lampjes in andere kleuren te kunnen bestellen. We zullen in overleg met de fabrikant kijken of dit mogelijk is.
Habitat Solutions

Matig

Matig

Geachte heer,
Geachte heer,
Uw partner heeft op zaterdag 13 oktober een luchttestkit besteld. Omdat wij als importeur in het weekend niet open zijn worden bestellingen, die in het weekend worden geplaatst, op maandag in behandeling genomen en, wanneer het een standaard voorraadproduct betreft, op maandag uitgeleverd. Omdat het door u bestelde luchttestkit (petrischaaltjes voorzien van voedingsbodem) een houdbaarheidsdatum hebben is de voorraad beperkt. Op maandag 15 oktober hebben wij u geïnformeerd dat de levering van deze testkits vetraagd werd omdat uw bestelling niet volledig kon worden uitgeleverd. Op 16 oktober is uw bestelling, met slechts een minimale levertijdvertraging, alsnog verzonden. Het spijt ons te constateren dat u ondanks alle communicatie en de slechts beperkte levertijdvertraging ontevreden bent over onze service. Helaas kunnen wij met dit bederfelijke product nooit 100% uitsluiten dat een beperkte levertijdvertraging zich in voorkomende gevallen voordoet.
HabitatSolutions BV

Geen. Voor het eerst zaken gedaan.

Geen. Voor het eerst zaken gedaan.

Transactie prima verlopen. Product heel aangekomen en het werkt tot nu toe als beloofd.

R. Bolink

Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling bij jullie gedaan en vooruit betaald en ik heb tot op heden nog niets van jullie vernomen over wanneer ik mijn product krijg geleverd en wanneer graag met... Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling bij jullie gedaan en vooruit betaald en ik heb tot op heden nog niets van jullie vernomen over wanneer ik mijn product krijg geleverd en wanneer graag met spoed een reactie vanuit jullie kant! met vriendelijke groet R. Bolink

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij hebben u bij uw bestelling direct op de hoogte gesteld dat uw LightAir op dat moment niet op voorraad was. Daarna hebben wij nog verscheidene mails gestuurd met o.a. de bevestiging van verzending. Uit uw bericht blijkt dat u deze mails niet ontvangen heeft. Naar aanleiding van dit bericht hebben wij wederom contact met u gezocht maar geen reactie meer mogen ontvangen. Uit onze track & trace code blijkt dat het pakket inmiddels bij u afgeleverd is en er door u voor het pakket is getekend.
Wij willen u en anderen die dit lezen dan ook verzoeken om telefonisch contact met ons op te nemen als u geen bericht van ons ontvangt, omdat er dan waarschijnlijk iets mis gaat in het systeem.
LightAirshop

simonne’s breihoekje

Simonne’s breihoekje

ja de snelheid waar je mee geholpen werd

neen

Goede info - snelle levering