Lianne

Zeer vlot erg tevreden

Dit product heeft geen filters die vervangen dienen te worden. En zuivert erg nauwkeurig.

Bestellen via de IPad lukte niet ( kreeg het product maar niet in het mandje) dit mag wel iets soepeler

C.M. de Monte

Prettig behandeld. Alles oké.

Vooral duidelijkheid wat me erg aansprak.

In mijn ogen niet nodig.

geert weenink

Goede ervaring.

goede ervaring.

product werd één dag later geleverd dan aangegeven in track & trace.

L. C. Kip

Dit was mijn tweede aankoop van een LightAir Ionflow 50 en nu een model Signature. Heel erg mooi afgewerkt
apparaat dat uitstekend in het interieur past.

Uitstekend en fraai afgewerkt product. Directe leverering en 10% korting.

Astrid v.B.

Top! Ik heb eerste twee LightAirs gehuurd. Na geweldige ervaringen met zowel het product als het bedrijf heb ik er twee besteld en alles werd vlot, vriendelijk en heel prettig afgehandeld.... Top! Ik heb eerste twee LightAirs gehuurd. Na geweldige ervaringen met zowel het product als het bedrijf heb ik er twee besteld en alles werd vlot, vriendelijk en heel prettig afgehandeld. Aangenaam, klantvriendelijk bedrijf.

Van een duidelijke en zeer informatieve website tot een vriendelijke serviceverlening, snelle levering en uitstekende reactie op diverse wensen en verzoeken.

Geen minpunt te bekennen.

Arjan

Heb een product gehuurd en een product gekocht. Tot dusver alles top maar het gehuurde product moet nog retour. Gezien m’n ervaring tot nu toe zal dat waarschijnlijk ook probleemloos gaan...

Reactie LightAirshop.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. De huurunit kunt u na de huurperiode makkelijk naar ons retourneren. Ik zal u per mail berichten hoe dit in zijn werk gaat.
Met vriendelijke...

Goede ervaring alles klopte

Goede ervaring alles klopte

A.J. Siefkes

nee

geen duidelijke beschrijving en dat is jammer

Wendy

Recentelijk een luchtreiniger besteld, keurige service, ik kan niet anders zeggen! Ga ’em snel uitproberen!!

Percentages worden op de site weergegeven waarom mensen overgaan tot aanschaf van een luchtreiniger. Dit trekt mensen toch (mezelf inclusief) eerder over de streep..

kan er geen bedenken..

Goed 1e maal ervaring

Orderverwerking en dienstverlening na telefonisch contact gratis thuis gebracht op tijd Super !
Gr rvs