anja

Ik heb hem ergens anders weg

hij werkt perfect

nee niet echt

Bianca

Geweldige service en een super produkt. Ik gebruikte zeer regelmatig puffers voor mijn benauwdheid. Na onderzoek bleek ik extreem last te hebben van huisstofmijt. Heb in december een lightair unit... Geweldige service en een super produkt. Ik gebruikte zeer regelmatig puffers voor mijn benauwdheid. Na onderzoek bleek ik extreem last te hebben van huisstofmijt. Heb in december een lightair unit gehuurd en al na een week merkte ik duidelijk verschil en kon ik de medicijnen gaan afbouwen. Heb nu een unit in de kamer en de slaapkamer staan/hangen en ben er erg blij mee. Enkele weken geleden kreeg ik echter weer last van benauwdheid. Pas na een paar dagen zo slim om eens te kijken of de lightair wel aan was. Deze was helaas stuk gegaan. Mail en telefonisch contact gehad en het is geweldig opgelost. Ben nu de medicijnen weer aan het afbouwen maar ga er vanuit dat ik straks weer helemaal zonder kan.

Goede ervaring

Goede ervaring

Correct bedrijf, dat zich houdt aan afspraken.

Klantvriendelijk behandeling per telefoon.

Kopers gaan ervan uit dat het apparaat bij gebruik b.v. de sigarettenrook uit de lucht haalt. In mijn geval is dit niet zo. Het zuivert wel de lucht maar de lamp heeft hier enkele uren voor nodig.... Kopers gaan ervan uit dat het apparaat bij gebruik b.v. de sigarettenrook uit de lucht haalt. In mijn geval is dit niet zo. Het zuivert wel de lucht maar de lamp heeft hier enkele uren voor nodig. Misschien kan dit duidelijker in de folder worden gezet. Nu had ik het idee dat de lucht meteen werd "opgezogen".

Janssens Rita

Ok

Geeft redelijk wat info.

Men maakt gewag van verschillende types van vervuiling, doch de petritest gaat slechts over 3 items. Ik zou hel graag nog een test zien voor de huisstofmijt en het fijn stof. Een test die dan de... Men maakt gewag van verschillende types van vervuiling, doch de petritest gaat slechts over 3 items. Ik zou hel graag nog een test zien voor de huisstofmijt en het fijn stof. Een test die dan de mate van vervuiling indikeert (schaal van gewoon tot alarmerend)

Reactie LightAirshop.eu:

Geachte mevrouw Janssens,
Hartelijk dank voor uw reactie. Aangaande uw verzoek meer elementen te testen op hun aanwezigheid kan ik u als volgt informeren.
Met behulp van de testkit tonen...
Geachte mevrouw Janssens,
Met behulp van de testkit tonen wij op eenvoudige wijze aan dat (fijn) stof deeltjes worden verwijdert. De twee petri schaaltjes in de testkit gebruikt u namelijk afzonderlijk. Het eerste schaaltje wordt één uur blootgesteld aan ongereinigde lucht. Het tweede schaaltje wordt blootgesteld aan gereinigde lucht, waarin de LightAir reeds een aantal uur zijn werk heeft kunnen doen. Omdat de bacteriën en schimmelsporen klein en zelfs van (ultra) fijn stof niveau groot zijn tonen wij dus niet alleen aan dat deze deeltjes zijn verdwenen maar dat dus ook fijn stof wordt verwijdert.
Naast de testkit (de goedkoopste manier om de direct effectiviteit van het systeem aan te tonen) bieden wij tevens ultra fijn stof metingen op locatie aan waarmee wij bronnen en de mate van aanwezigheid van ultra fijn stof kunnen aantonen. Ook kunnen wij indien gewenst met deze meting laten zien hoe effectief de LightAir is. Omdat de kosten van een dergelijke meting inclusief voorrijkosten en eventuele rapportage hoog zijn hebben wij de eenvoudige LightAir luchttestkit op de markt gebracht waarmee wij heel eenvoudig aantonen dat schimmels en bacteriën uit de lucht worden verwijdert en daarmee dus ook andere deeltjes (zijnde de deeltjes in de vorm van (ultra) fijn stof en grotere deeltjes). Overigens zijn deze deeltes na een aantal weken duidelijk zichtbaar op de vuilcollector van het LightAir systeem die vervolgens in een warm sopje dient te worden gereinigd.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Cees van Koppen

Ik wilde een apparaat huren en had de betaling + borg reeds voldaan. enkele dagen later kreeg ik de mededeling dat de huurapparaten niet aanwezig waren. Vind ik heel slordig; dit had op de website... Ik wilde een apparaat huren en had de betaling + borg reeds voldaan. enkele dagen later kreeg ik de mededeling dat de huurapparaten niet aanwezig waren. Vind ik heel slordig; dit had op de website moeten staan zodat ik de keuze had gehad. Nu zit ik te wachten

Reactie LightAirshop.eu:

Beste,
Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben voor de verhuur een beperkt aantal huurunits beschikbaar. In december is er een run op deze systemen geweest waardoor wij er niet meer voldoende op voorraad hadden. Wij hebben de tekst op de site bij de huurunits aangepast zodat vooraf duidelijk is dat dit kan gebeuren. Inmiddels is uw huurunit bij u afgeleverd en hopen wij dat u de goede werking zult ervaren.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Goetschalckx

Hallo , eerst had ik een beetje mn twijfels omdat ik bestelde vanuit België en enkel de werkwijze van bol.com gewoon was maar het is allemaal mooi in orde gekomen . Het toestel dat we kochten... Hallo , eerst had ik een beetje mn twijfels omdat ik bestelde vanuit België en enkel de werkwijze van bol.com gewoon was maar het is allemaal mooi in orde gekomen . Het toestel dat we kochten voldoet helemaal aan onze verwachting.

Correctheid en kwaliteit .

Navolging van de levering .

Barbier G.

Een internetbedrijf met zeer goede sevice

Snelle reactie op email
Zeer snelle levering

Doe zo verder

Baggen

Aanscaf lightair

aanscaf lightair

van Zalinge

Huur van apparaat

Bij telefonisch contact goed, adeqaat en oplettend gehandeld.

Bankbetaling werkte niet, daarom toch telefonisch contact.
Bankbetaling werkte niet, daarom toch telefonisch contact.
Volgens mail levering van product maar pakje was niet te traceren met de code , na telefonisch contact bleek hij stuk te zijn en werd later opgestuurd, een e-mailtje was prettig geweest.