Kan geen track and trace opties zien. Wordt zelfs niet aangegeven welke firma de levering doet (dpd). Zeer amateuristisch

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Als wij een order verzenden ontvangt u van ons twee bevestigingen. Eén verzendbevestiging vanuit onze webshop met de melding dat uw pakket ons magazijn verlaten heeft. Tevens ontvangt u via DPD een mail met daarin de tracking gegevens van uw order, opgevolgd door een mail op de dag van levering met verwachte levertijd. Gezien de punten in uw review heeft u deze mails niet ontvangen of zijn deze wellicht in uw spambox terecht gekomen. Wij versturen deze echter wel degelijk. Heel vervelend dat deze mails u niet bereikt hebben en u dus niet op de hoogte was van het verloop van uw order.
Habitat Solutions BV

Positieve ervaring.

Ed Heuts

Goed verlopen

Informatie en bestelling

Kan nog niet oordelen over de after sales

Suls Jean

SNELLE LEVERING MET GOEDE UITLEG

DUIDELIJKE WEBSITE

NEEN

Product alleen besteld, verder nog nooit van gehoord

Geen ervaring met klantvriendelijkheid/reactiesnelheid en aftersales, vandaar 3sterren omdat het niet te beoordelen viel

Goed product, snelle levering en prima service

Goede informatie, snelle levering en prima product.
Snelle reactie én actie op een vraag per e-mail; kortom zeer klantvriendelijk!

Track-trace van de bezorger geeft geen tijdvak op de dag van levering aan.
Gelukkig werd het 's morgens bezorgd, zonder de hele dag thuis te moeten wachten.

Beste,
Hartelijk dank voor uw positieve review. In het verleden konden wij inderdaad geen tijdvak van levering aangeven. Wij zijn op dit moment aan het testen met DPD en zij geven wel een tijdvak voor levering aan. Mocht deze tijd niet uitkomen kunt u met hen ook een afspraak maken voor een andere tijd.
Habitat Solutions

Dirk van Beek/Opportunity

Iets duidelijker uitleg m.b.t verschil in spcificaties van de verschillende producten

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze service en het product. Op de site vindt u een uitgebreid overzicht waarin de diverse modellen met elkaar vergeleken worden. U vindt deze onder menu/LightAir/vergelijk de lightair modellen. De modellen werken overigens exact hetzelfde en hebben allemaal dezelfde capaciteit. Het verschil zit met name in het design en de manier van plaatsen (staand of hangend).
Wij proberen de informatie op onze site zo uitgebreid mogelijk te maken en voegen ook continue nog nieuwe informatie toe. Mocht u desondanks nog vragen hebben of informatie missen dan kunt u ons uiteraard ook altijd nog telefonisch bereiken. Wij lichten dan graag het een en ander nader toe.
Habitat Solutions BV

Bam Bakx

Ionisator besteld

ionisator besteld

Lilian Hendrix

Als ze A zeggen,zeggen ze ook B.

Zeer vriendelijk.

J. Dietz