Zeer professioneel bedrijf.Ik moest helaas mijn bestelling annuleren.Ik heb dit per e-mail gedaan nadat ik het bericht had gekregen dat men die dag mijn bestelling zou verzenden. De volgende dag had... Zeer professioneel bedrijf.Ik moest helaas mijn bestelling annuleren.Ik heb dit per e-mail gedaan nadat ik het bericht had gekregen dat men die dag mijn bestelling zou verzenden. De volgende dag had ik antwoord en was alles geregeld. Het aankoopbedrag had ik tevens de volgende dag weer op mijn rekening. Ondanks dat ik moest annuleren was mijn ervaring met dit bedrijf zeer positief.

snelle afhandeling, snelle communicatie.

Mari Kerkhoff

Volledige informatie

A. J. Spaan

In 1 woord: perfect!

Anne Verkruysse

Vlotte levering .... Degelijke website

Zeer goeie productkennis ... Zeer vlotte service

Positief. Goede, informatieve website. Mogelijkheid van huur is een groot pluspunt.

De huurservice.

DPD geeft geen enkele informatie. Dus geen enkel idee hoe laat het product afgeleverd wordt (09.00 of 17.00 uur?). Is echt niet meer van deze tijd....

Beste,
Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze huurservice.
Beste,
Voor de verzending van onze pakketten werken wij inderdaad samen met DPD. Via DPD sturen wij een bevestiging van verzending met daarin de tracking code van het pakket. De dag van levering zou u van DPD tevens bericht moeten krijgen met daarin het verwachte tijdvak van levering. Ik ben bang dat deze dan in uw spambox terecht is gekomen of anders dat er wat met de verzending van dit bericht mis is gegaan in uw geval. Heel vervelend dan inderdaad dat u geen idee had hoe laat het pakket er zou zijn, zeker omdat wij juist proberen de communicatie over de levering zo duidelijk mogelijk te laten zijn.
Mocht u in het vervolg nog eens bij ons willen bestellen dan kunt u met dit soort vragen ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kunnen dan contact opnemen met DPD en de verwachte levertijd voor u navragen.
Habitat Solutions

Ik ben een redelijke roken maar ik vind het vies als ik 's morgens in de woonkamer kom en deze nog stinkt naar rook.
Ook de nicotineaanslag is niet prettig. Ik wist niet zeker of het apparaat...
Ook de nicotineaanslag is niet prettig. Ik wist niet zeker of het apparaat deze ook zou verwijderen. Contact opgenomen met uw klantenservice. De dame aan de telefoon heeft mij alles keurig uitgelegd. Na ontvangst het apparaat meteen aangezet. De volgende ochtend was er helemaal geen rooklucht meer in de kamer, wat een fantastische ervaring! Gisteren de ramen gezeemd en de vitrage gewassen, ben erg benieuwd of het voor de nicotineaanslag ook zo goed werkt. Dat is nog even afwachten maar heb er alle in. Al met al zeker een aanrader voor iedereen die een frisse woonkamer wil!

Ook de nicotineaanslag is niet prettig. Ik wist niet zeker of het apparaat...

De 2 kunststof ringen met tussenstukken zouden wat mij betreft uit een stuk mogen zijn. Dank dat deze dan veel makkelijker schoon te maken is. Mag ik deze in de vaatwasser reinigen?

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het apparaat en onze service.
De beschermkap kunt u beter met de hand schoon maken (in een sopje) en...
Beste,
De beschermkap kunt u beter met de hand schoon maken (in een sopje) en niet in de vaatwasser. De beschermkap hoeft u overigens niet te gebruiken als u dat niet wilt. Deze biedt enkel bescherming tegen het aanraken van de collector en is verder niet nodig voor de werking.
Habitat Solutions

Claudia

Zeer snelle levering! Product zoals beloofd

Zeer goede prijs ivm andere webwinkels, goede informatie over het product

Nvt

Snelle levering en goed verpakt.

Leveringssnelheid. Duidelijke website.

Sinds kort heb ik de LightAir en ik ben er heel blij mee. Ik heb dit bedrijf als zeer prettig en professioneel ervaren. Zorgvuldig, snel en het product was goed verpakt. Ik had nog enkele vragen... Sinds kort heb ik de LightAir en ik ben er heel blij mee. Ik heb dit bedrijf als zeer prettig en professioneel ervaren. Zorgvuldig, snel en het product was goed verpakt. Ik had nog enkele vragen over dit product, en werd heel klantvriendelijk te woord gestaan door de telefoon. Nu zijn mijn vragen beantwoord en kan ik genieten van de zuivere lucht in onze slaapkamer met dank aan de LightAir. Bedankt!

Snel, zorgvuldig en klantvriendelijk.

Geen verbeterpunten.

Bommele

Redelijk/goed

Had voor dat we hem besteld hadden twee mailtjes gestuurd,maar nooit geen antwoord op gehad?..
Na de bestelling zou ik nog een bevestiging mailtje krijgen,hebben we ook nooit gehad.
Was...
Was eigenlijk bang dat het niet goed was gegaan

Beste,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze webshop. U geeft aan van ons geen reactie ontvangen te hebben. Ik heb dit direct voor u nagekeken en er zijn wel degelijk mails naar u verzonden. Wellicht dat deze dan in uw spambox terecht zijn gekomen. De bevestiging van uw bestelling krijgt u automatisch vanuit het systeem en u had daarnaast nog een mail gehad moeten hebben bij verzending van uw order en een aparte mail van DPD met daarin de tracking code van uw pakket. Wij betreuren het dat deze mails bij u niet correct zijn aangekomen omdat onze systemen er juist op ingesteld zijn om klanten correct te informeren over het verloop van hun order.
Habitat Solutions BV