C

Bedrijf met 2 gezichten, voor en na de koop is een groot verschil!

geen bijzonderheden, elk normaal functionerend bedrijf voldoet aan deze voorwaarden

Bij retourname product ruim 2 maanden over de terugbetaling doen, terwijl in hun eigen voorwaarden stond dat dat maximaal 30 dagen was. Na klacht hierover, een kortaf antwoord dat men toch binnen 30 dagen sinds je laatste mail zal terugbetalen? Tja... zo werkt het natuurlijk niet!

Reactie LightAirshop.eu:

Geachte,
Hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren het dat u ontevreden bent met onze afhandeling. Wij hebben ruim na de zichtperiode uw LightAir nog retour genomen wat veel bedrijven dan niet meer zouden doen. Bij retourzending was uw apparaat tussen de reparaties terecht gekomen, waardoor we inderdaad pas twee weken na de retourzending de creditnota hebben opgesteld. Wij hebben u toen op 11 september een creditnota voor het aankoopbedrag gestuurd en deze (conform afspraak) binnen 30 dagen, namelijk op 10 oktober, naar u over gemaakt. U stelt dat terugbetaling pas na ruim 2 maanden was, maar dit is zeker niet juist.
Wij vinden het jammer dat u ontevreden bent over onze service omdat wij juist in onze ogen een betere service hebben verleend dan veel andere winkels zouden doen door het product ruim na de zichtperiode nog retour te nemen.
Klantenservice
Habitat Solutions BV

Score voor LightAirshop.eu: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
luchtreiniger