Zus van den Heuvel

Ik had er nog geen ervaring mee maar.
Ik had er nog geen ervaring mee maar.
Had een gesprek gehad met iemand die ook dat anti radiation Protection Patch bij jullie had gekocht.. Dus dat werd bestellen door mij en snel bezorgd .. Hoe minder straling we binnen krijgen hoe beter. Je hoort nog van me Zus van den Heuvel

Snelle bezorging .. Prima geregeld dank

Maria Moree

Marjolijn Van der Steen

Prima product

Anton D

Correcte en komplete levering

Goede verpakking

Petra Busio

Ik ben een echte fan. En als energetisch therapeut adviseer ik het bijna dagelijks. Aan de hoog gevoelige mensen. Ik zelf slaap er veel beter onder . En draag altijd het hemdje onder mijn kleding.... Ik ben een echte fan. En als energetisch therapeut adviseer ik het bijna dagelijks. Aan de hoog gevoelige mensen. Ik zelf slaap er veel beter onder . En draag altijd het hemdje onder mijn kleding. Ben nooit ziek en dat wil ik ook niet worden. Daarom mijn keuze.

Ik voel gelijk verschil.

Dirk Aartsen

Wij zijn er heel blij mee, goede service en ik beveel het echt aan

Corrie Star

Ik ontving wat stalen voor stralingsziekte. Dat is erg handig i.v.M. Een eventuele aankoop.

Netjes en duidelijk

Prachtig telefoontoestel met duidelijke handleiding en filmpjes. Levering was vlot.

Vlotte levering

Prima service