Heel fijn, dat er een winkel is waar ik degelijke anti-stralingsprodukten kan kopen.

Tot nu toe goed

Jeannette Wagenaar

We kopen regelmatig wat bij life Maxx. Nu de eenpersoons zomerdeken aangeschaft. Jammer dat de lengte niet de tenen tot het hoofd kan afdekken. Terwijl mijn man 1.78 is.Wat ons wel tegenvalt.

Normaal snelle levering en goede kwaliteit.

Liesbeth

6 mei besteld en vandaag 15 mei nog niet in huis. Zou gisteren geleverd worden maar een bericht van Post.nl dat ze de levering helaas hebben moeten uitstellen.

?

Reactie Life-Maxx:

We betreuren uw review. Uiteraard is wachten nooit leuk. U hebt echter een product besteld op 6 Mei welke een levertijd heeft van 5-7 werkdagen. Dit staat duidelijk vermeld op de site bij het... We betreuren uw review. Uiteraard is wachten nooit leuk. U hebt echter een product besteld op 6 Mei welke een levertijd heeft van 5-7 werkdagen. Dit staat duidelijk vermeld op de site bij het product omdat het speciaal voor u is gemaakt. I.v.m .hemelvaart vielen donderdag en vrijdag uit als werkdagen. U hebt het product binnen de gestelde tijd ontvangen. We hopen dat u ondanks de wachttijd toch kunt genieten van uw aankoop.

Johanna

Geweldig en heel persoonlijk. Met echte pure aandacht

Dames anti-stralings t shirt, zwart. Redelijk snel gearriveerd, ziet er netjes uit maar krijgt niet de schoonheidsprijs. Hopelijk beschermd het naar behoren.

Reactie Life-Maxx:

We begrijpen uw standpunt. Anti straling stof is geen modieuze stof, echter beschermt goed. Hopelijk heeft u veel plezier van uw aankoop.

Bestelling was verstuurd als brievenbus zending maar paste met geen mogelijkheid in een brievenbus. Beter als pakket versturen zodat je kan zorgen dat iemand thuis is. Bestelling was in orde.

Life-Maxx levert uitsluitend kwaliteits producten!

Prima! Het duurt ongeveer een week voordat het anti stralingshemd genaaid is.

Klantencontact via mail is goed.

Els Davelaar

Prima ziet er netjes uit

Straling reduceren voor mens, dier en milieu