Van Esch

Dankzij de meters heb ik de problemen in kaart gebracht en met de wifi shield de wifi verminderd. Erg blij mee

Perfect

Werkende producten en klantvriendelijk

Petra Bos

Al jaren een tevreden klant.

Super producten en optimale service.

H Ripke

Goede 1e ervaring. Zou wel graag bij de levering wat meer informatie over de producten bijgeleverd willen hebben, zoals het op de website staat b.v.

mooi en goed verzorgde producten. snelle levering.

Reactie Life-Maxx:

Dank u wel voor uw positieve review. Life-Maxx heeft een duurzaam beleid. We zijn van plastic naar papier gegaan en ook daar proberen we zuinig mee om te gaan. Alle informatie die nodig is,... Dank u wel voor uw positieve review. Life-Maxx heeft een duurzaam beleid. We zijn van plastic naar papier gegaan en ook daar proberen we zuinig mee om te gaan. Alle informatie die nodig is, vermelden we op de website. Voor vragen kunt u ons altijd benaderen. Veel plezier van uw producten.

Frank

Snel geleverd, keurig verzorgd met begeleidende uitleg, mooie meter!

heldere website, mooie producten

Sonja

Zeer tevreden

Producten, communicatie

Mark

Top producten. Werkt en goede kwaliteit.

Klantenservice. Bedankt voor de afhandeling.

Heel positief, mooie producten en snelle levering. Alleen het telefoonhoesje in een andere kleur als optie was nog beter geweest.

Degelijke producten

Voor de tweede keer antistralingsstikkers gekocht. Ze opnieuw gekocht omdat de telefoons verouderd waren, de stikkers waren na vele jaren nog steeds goed! Dank ook voor het kadootje!

Ideaal voor op tel/ipad ed omdat het platte stikkers zijn en je hoesje dus nog steeds past.