K. van der Veen

alles keurig geregeld

Stevig tasje en zelfs een extra kadootje erbij gekregen

Inge Zwan-Dijkman

Snel geleverd en een duidelijke site.

Michael Ilsen

Achterste vak werkt echt!

Chamiram Korkis

Ik bestel al jaren en heb goede ervaringen hiermee.

Het snelle reacties en het antwoorden van mijn berichten en mijn vragen

Een snelle levering naar België.
Muts was in perfecte staat, maar mijn cap vertoonde een klein scheurtje aan de aanzet van de klep.
De klantendienst heeft mij een nieuwe cap opgestuurd...
Een snelle levering naar België.
De klantendienst heeft mij een nieuwe cap opgestuurd zonder verdere kosten, en deze is perfect.
Vriendelijk bedankt.
En ik ben zeer tevreden met mijn aankopen.

Ilja

Prima website, bestelling geplaats, netjes afgehandel en blij met het product

Duidelijk en goed product

ronald

Snel geleverd, product zoals omschreven, helemaal blij mee

Goede service.

B van Eunen

Betreft: anti stralingslaken. Laken ziet er netjes uit. Nadeel: ik krijg het snel warm onder het laken, met als gevolg dat het meer naast me ligt, dan op mij en hierdoor voelt het als een miskoop

site ziet er overzichtelijk uit.

Reactie Life-Maxx:

We hebben geprobeerd u telf te bereiken en we hebben u een mail gestuurd met uitleg. Helaas hebben we u niet gesproken en ook geen reactie terug gekregen. We hopen dat u via deze weg onze uitleg... We hebben geprobeerd u telf te bereiken en we hebben u een mail gestuurd met uitleg. Helaas hebben we u niet gesproken en ook geen reactie terug gekregen. We hopen dat u via deze weg onze uitleg leest en dat we u kunnen helpen.

Allereerst heel fijn dat u tevreden bent over de kwaliteit van het laken, het voelt ook echt heel zacht en fijn aan.

Het kan zijn dat uw lichaam sterk reageert op de koperen/zilveren draden die in de stof verwerkt zitten, de draad is een efficiënte geleider. Dit komt gelukkig niet vaak voor, maar in uw geval helaas wel. Wij willen u met klem adviseren om het laken in een dekbedhoes te plaatsen, zodat het directe contact tussen u en de stof weg is. (hoes binnenste buiten keren en dan vastzetten in de hoeken en terugdraaien) Hiermee is het warmte probleem naar verwachting opgelost en bent u goed beschermd tegen straling.

Swiss Shield MAX-WEAR is de nieuwste stof uit Zwitserland en heeft de hoogste afscherming. U bent heel goed beschermd tegen straling en de invloed ervan op uw lichaam. Let wel, de stof mag maar tot 30 graden gewassen worden en het liefst in een waszak (ivm de draden). Hopelijk gaat deze tip u helpen. Voor verdere vragen staan we u graag te woord.

Life-Maxx staat eerlijk in de wereld en doet haar best om de klanten altijd tevreden te houden.