Ik heb deze week een stuk stof bij jullie gekocht. Eerst wilde ik laptop hoezen daarvan maken, maar via de klantenservice kwam ik erachter dat het stof daar niet geschikt voor is. Dat vind ik jammer... Ik heb deze week een stuk stof bij jullie gekocht. Eerst wilde ik laptop hoezen daarvan maken, maar via de klantenservice kwam ik erachter dat het stof daar niet geschikt voor is. Dat vind ik jammer en dat had ik niet helemaal begrepen omdat erbij stond dat het voor ‘accessoires’ is.
Toen heeft de klantenservice mij vriendelijk uitgelegd dat ik wel babymutsjes of rompertjes van kan maken. ~Dus uiteindelijk heel blij mee.

Groet, Menou

Snel en vriendelijke klantenservice

Anton

Positief

goed luisteren en meedenken
goed luisteren en meedenken
Verbeterpunt : informatie op website kan uitgebreider. Bijvoorbeeld dat 4 openingen in de klamboe handig is om de klamboe bij de hoeken bij elkaar te binden. En bijvoorbeeld dat een ruim vallende klamboe een minder beklemmend of minder benauwd gevoel geeft. dwz neem een klamboe breder dan de breedte van het bed.

Reactie Life-Maxx:

Wat fijn dat u tevreden bent. We zijn erg blij met uw opmerkingen. Deze zijn inmiddels verwerkt in de teksten, zodat andere mensen deze duidelijkheid ook krijgen. We wensen u nog veel plezier van de... Wat fijn dat u tevreden bent. We zijn erg blij met uw opmerkingen. Deze zijn inmiddels verwerkt in de teksten, zodat andere mensen deze duidelijkheid ook krijgen. We wensen u nog veel plezier van de klamboe.

CHRISTIEN HENK

Ik ben heel tevreden van alle aankopen

goeie site/vlotte levering/ CORRECTE FIRMA

Goed: op een vraag van een product kreeg ik direct antwoord. De bestelling werd snel geleverd.

Ik dacht dat mijn product kapot was, dus heb ik mijn probleem geappt: er werd direct naar een oplossing gezocht en er werd met me meegedacht. Het product bleek niet kapot te zijn, maar het feit dat... Ik dacht dat mijn product kapot was, dus heb ik mijn probleem geappt: er werd direct naar een oplossing gezocht en er werd met me meegedacht. Het product bleek niet kapot te zijn, maar het feit dat er direct werd gereageerd, vond ik erg positief.

M van den Berg

Kwaliteit en snel geregeld.

Vlot en duidelijk antwoord op vragen.

Snel en effectief!

Elroy & Philomène Schoemans

De stickers en de pennen besteld. De producten werden snel geleverd. Ik kan nog niet zeggen wat ik van de stickers merk.

Diana Vredenburg

Een beanie en sjaal gekocht om te kijken of het werkt.

Duidelijk, goede mail wanneer het verstuurd is. En sneller levering

ANITA HADISUSANTO

Heel goed