Bestellen ging prima. Het t-shirt is vlot geleverd. Dit draagt prettig, maar valt wel groot uit, zeker voor het doel waar ik het voor gebruik (als een soort onderhemd).

Snelle levering, goede producten. Prijs wel wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit is dan ook top.

Annelies

T-shirt, lange (onder)broek, muts; I-pad deken, I-pad stick, Wifi-beschermnet en gsm-stickers gekocht.
Het wifi-beschermnet doet duidelijk zijn werd --> wifisignaal lager
Het I-pad deken...
Het wifi-beschermnet doet duidelijk zijn werd --> wifisignaal lager
Het I-pad deken is van een goede kwaliteit en de warmte die de i-pad afgeeft op het lichaam is nihil geworden.
Wat de kledij betreft: de muts is aangenaam om dragen en mode-neutraal. Nu het kouder wordt doe ik hem al regelmatig aan en ook in de auto. Effect vind ik zelf moeilijk in te schatten. Idem de t-shirt en lange broek. Ik vind het wel heel aangenaam om te dragen: voelt aan als een zachte streling voor het lichaam :) maar van een anti-stralingseffect durf ik voorlopig niet te spreken. Ik slaap nog steeds niet goed en bovendien is de kledij is ook heel fragiel door de alluminiumvezels die gemakkelijk loskomen door wrijving of vasthaken. Verder vind ik dat het aanbod mag aangevuld worden met t-shirts met lange mouwen en dat de kraag van de t-shirt veel omsluitender rond de hals mag zijn (waardoor meer beschermend).

Het materiaal waaruit de anti-stralingsstoffen gemaakt zijn, zijn van een zeer goede kwaliteit.

Reactie Life-Maxx:

Dank u wel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze producten. Er zit een zilverdraad verwerkt in het materiaal en dat maakt het inderdaad kwetsbaarder. Vooral met wassen... Dank u wel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze producten. Er zit een zilverdraad verwerkt in het materiaal en dat maakt het inderdaad kwetsbaarder. Vooral met wassen moet u opletten dat u niet wringt. Bij een aantal producten plaatsen we daarom de anti-straling bescherming tussen 2 stoffen, zodat het minder kwetsbaar is. Dank u wel voor de tips, we gaan dit onderzoeken.
Veel plezier van de producten en wellicht tot ziens !

Moniek

Voordat ik mijn artikel bestelde, had ik nog wat vragen. Er werd direct opgenomen en ik werd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Life-Maxx is voor mij de meest betrouwbare en kwalitatieve... Voordat ik mijn artikel bestelde, had ik nog wat vragen. Er werd direct opgenomen en ik werd zeer vriendelijk en kundig te woord gestaan. Life-Maxx is voor mij de meest betrouwbare en kwalitatieve aanbieder van antistralingsproducten die ik heb kunnen vinden.

Kwalitatieve producten, goede service

José Breetveld-Komen

Een mooi bedrijf en artikelen van hoge kwaliteit en vooruitstrevend op nieuwe ontwikkelingen wat betreft de hoog gevoelige personen

Een goed en leuk persoonlijk contact om uitleg te krijgen over
het een en ander qua aanschaf en er wordt mee gedacht wat de beste optie is , gewoon toppie

Meerdere malen straling reducerende producten besteld bij Life-Maxx. Met name de cap is gemaakt van prettige stof en draagt uitstekend. Je moet een beetje geduld hebben voor de levering van de... Meerdere malen straling reducerende producten besteld bij Life-Maxx. Met name de cap is gemaakt van prettige stof en draagt uitstekend. Je moet een beetje geduld hebben voor de levering van de spullen maar dat is het dubbel en dwars waard.

Goede producten.

Reactie Life-Maxx:

Wij bedanken u voor uw lieve review en voor uw vertrouwen in onze producten. Het gordijn is speciaal voor U gemaakt en is 7 dagen later bij u bezorgd. Normaliter staat hier 10-15 werkdagen voor. We... Wij bedanken u voor uw lieve review en voor uw vertrouwen in onze producten. Het gordijn is speciaal voor U gemaakt en is 7 dagen later bij u bezorgd. Normaliter staat hier 10-15 werkdagen voor. We hopen dat u tevreden bent met de snelle service. Veel plezier van de producten.

Inge van der Zwan-Dijkman

Professionele communicatie en bezorgd volgens afspraak.

De muts is te groot maar het werkt wel. Voelt echt beter.

Overzichtelijke site en snel bezorgd.

Goede service. Product maakt een enorm verschil qua straling. Voel me herboren.

Waarom u op de adreslabel nr 72 hebt geschreven i.p.v. 85 is mij een raadsel. Daardoor zou ik niet thuis geweest zijn terwijl ik de hele middag heb zitten wachten. Uiteindelijk kreeg ik het pakje op... Waarom u op de adreslabel nr 72 hebt geschreven i.p.v. 85 is mij een raadsel. Daardoor zou ik niet thuis geweest zijn terwijl ik de hele middag heb zitten wachten. Uiteindelijk kreeg ik het pakje op het postagentschap toch mee en toen ik het de telefoon uitpakte en kon aansluiten was ik de koning te rijk. Wat een prachtig vormgegeven apparaat is het en het werkt perfect! Ik ben er heel blij mee!

Zie boven.

Reactie Life-Maxx:

Wat fijn dat u tevreden bent over het product. Het is ook echt een fraai toestel.
De huisnummering is een vol automatisch proces. Het is ons ook een raadsel. We duiken erin ! Alles is gelukkig goed gekomen. Veel plezier van het toestel en bekijk vooral onze YouTube video’s voor de volledige installatie. Ze staan op onze site onder product informatie.

Ellen Nijenhuis

We gebruiken de verf en lappen stof om ons huisje vlak bij een antenne te beschermen.
Om de straling werende verf muur te aarden dat ging bij ons makkelijk, maar dan heb ik ook een man die dat goed begrijpt.
We hebben een stralings meter en Tjee wat een groot verschil! Toppy!!

Echt heel professioneel!
Duidelijk zichtbaar en voelbaar verschil!