Marga Elbers-Rollen

Pauline Dieleman

Swissvoice ePure

Annelies Schouten

Goede producten voor goede prijs en snelle nette levering

Margriet Brink

Persoonlijk contact na levering ging uitstekend en vlot

J wagenaar

Goede ervaring, snel geleverd en producten lijken te doen wat er geschreven wordt.

Petra

Life -Maxx heeft goede en snelle service en producten zijn van goede kwaliteit.

Marit Kolsters

Erg fijn product. Er word ook goed meer informatie gegeven als je er om vraagt.

PTI

Heb kleding zoals ondergoed en t-shirts laptop doek mutsen en werkt bijna allemaal maar niet optimaal zoals de mutsen die houden de straling helemaal niet tegen ook geen vermindering is daar een... Heb kleding zoals ondergoed en t-shirts laptop doek mutsen en werkt bijna allemaal maar niet optimaal zoals de mutsen die houden de straling helemaal niet tegen ook geen vermindering is daar een reden voor, ook het ondergoed laat pas een vermindering zien als je de stof dubbellaags gebruikt de andere zilver verwerkte doet het goed en de patch werkt met mijn veld helemaal niet of minder en als ik beschermhoesje er op doe werkt de patch bijna niet meer als ik het goed gedaan heb. Hopelijk gaat het beter in toekomst want was duur genoeg 45€ voor onderbroek te zwijgen over de rest, maar het is Corona time dan willen veel mensen hun slag slaan maar dit bedrijf niet de prijs is altijd zo hoog geweest of niet soms

Reactie Life-Maxx:

Goedemorgen, onze materialen zijn niet eenvoudig te testen. U kunt het beste naar een acupuncturist gaan en hem/haar de werking laten meten. Op onze website staat een RTL4 filmpje waar de meting... Goedemorgen, onze materialen zijn niet eenvoudig te testen. U kunt het beste naar een acupuncturist gaan en hem/haar de werking laten meten. Op onze website staat een RTL4 filmpje waar de meting wordt getoond. U kunt straling vergelijken met roken..... of u wel of geen klachten hebt, uw longen worden zwart. Straling heeft een negatieve uitwerking op de energiestroom naar de organen. Hierdoor raken ze verzwakt. In de producten zit SwissShield Ultima verwerkt. De testrapporten staan op onze website. Onze producten beschermen uw lichaam en zorgen voor een goede flow.
We hopen u enigszins gerustgesteld te hebben. Mocht u nog vragen hebben, mail of bel ons gerust.