Fijn

snel

N. van Slobbe

Snelle levering en goede verhouding prijs en kwaliteit

Ivo Van ham

Snelle respons en vlotte afhandeling
100 % tevredenheid

degelijke verpakking
snelle levering
duidelijke en makkelijk te navigeren website

Heel prettig, kreeg per email mijn vragen goed beantwoord. Ik kon gelukkig nog per giro-overschrijving betalen. (ik gebruik dit nog omdat ik bijna 84 ben ) De verpakking was keurig. Dit was mijn... Heel prettig, kreeg per email mijn vragen goed beantwoord. Ik kon gelukkig nog per giro-overschrijving betalen. (ik gebruik dit nog omdat ik bijna 84 ben ) De verpakking was keurig. Dit was mijn eerste contact/ bestelling . Ik heb eerst een bedrijf in Nijmegen geprobeerd, maar dat lijkt nu gesloten, ondanks dat er nog een volledige website was.
Ik was wel ontevreden over POST.NL, want die hebben het pakket niet bij mij thuis gebracht terwijl ik thuis was en steeds op de bel heb zitten wachten. Op een gegeven moment kwam er een email binnen : "helaas wij hebben u gemist" en dat het bij Primera stond. Voor mijn huis moet Postnl een trap op en af, maar Primera is een winkel hier beneden (Bellestein is ook een winkelcentrum) Dus PostNL heeft gewoon gelogen, ze zijn te beroerd om even de trap op te lopen. En ik neem al vaak pakjes aan voor buren die niet thuis zijn, omdat ik wel vrijwel altijd thuis ben.
Maar ben blij met de antistraling-spulletjes

F.S.

Duidelijke website met extra informatie, houdt goed op de hoogte met de voortgang van de bestelling/het pakket, bestelling perfect verpakt.

Harrie Groothuis

Vlotte levering. Goed product (anti stralingshoesje voor telefoon)

Niet speciaal

Goed.

Duidelijke communicatie.

Lisa Biersteker

Snel bezorgd en paste door de brievenbus.

Ik gebruik de deken elke dag en merk dat ik niet meer dat nare gevoel heb. Licht misselijk.

Vertrouwd en meedenkend

veel kennis van zaken en persoonlijk

Trotsheijd(k)

Snelle verzending, goeie kwaliteit producten! Made in Holland!