Altijd snelle bezorging en goede producten.

Snel. Goede kwaliteit.

Prima!

Hans Hal

Doen hun best om het zoek geraakte pakketje bij postnl te traceren en alsnog te leveren

Johanna

Goede producten en super service!

producten en service

Snelle levering en fijne producten die werken. Het moet mij van het hart dat er helaas een behoorlijk prijskaartje aan de antistralingstextiel zit, waardoor het voor een groep mensen niet betaalbaar... Snelle levering en fijne producten die werken. Het moet mij van het hart dat er helaas een behoorlijk prijskaartje aan de antistralingstextiel zit, waardoor het voor een groep mensen niet betaalbaar is en soms toch zo nodig.

Goede research naar werking producten

Anna M

Ik gebruik al jaren de antistralingssticker op mijn smartphone, heb nu de nieuwe - ook voor 5G - gekocht en twee, ook een voor de laptop.

Prachtig design, keurig verpakt, snel verzonden en hopelijk werkt het ook goed!

We gebruiken de stickers al jaren.

Minder stralen

Corrie Star

Snelle leveringen, op vragen snelle reactie
Over de effectiviteit van de producten kan ik niets zeggen, omdat ik dat niet meten kan.

?

Reactie Life-Maxx:

Bedankt voor uw positieve feedback! We begrijpen dat de werking van de sticker moeilijk te bepalen is door u, omdat het de straling niet wegneemt (anders hebt u geen ontvangst).
De sticker/patch...
De sticker/patch neutraliseert de invloed die straling op uw lichaam kan hebben en dit is enkel zichtbaar bij het meten van het lichaam, bijv. door gebruik te maken van accupunctuur en bio resonantie. Op onze site onder het kopje productinformatie staat de werking uitgelegd en we hebben ook een filmpje toegevoegd van een meting met Bicom apparatuur. We wensen u veel plezier van de sticker/patch.

Liesbeth Nathalia

Ik ben zeer tevreden

goede informatie

Marieke Schepers

Goed product? Niet te controleren. Ziet er wel netjes uit.