Margje Timmerman

korte en snelle lijnen qau communicatie

Snel en vriendelijke/behulpzame support!

Liesbeth

Het duurde even voordat ik mijn vraag telefonisch kon stellen maar daarna snelle levering en goede producten

Privé

Mooi dat deze website bestaat en dat jullie dit doen geweldig bedankt

Ik heb goede ervaringen met jullie producten; heb al eerder bij jullie besteld. Wel een puntje van aandacht: het kleine anti-stralings telefoonhoesje kwam in een enorme kartonnendoos (A4 formaat).... Ik heb goede ervaringen met jullie producten; heb al eerder bij jullie besteld. Wel een puntje van aandacht: het kleine anti-stralings telefoonhoesje kwam in een enorme kartonnendoos (A4 formaat). Mijn suggestie is om er een kleinere doos of luchtkussenenvelop omheen te doen, zodat het pakje door de brievenbus kan. Nu dwing je klanten om voor hun bestelling thuis te blijven omdat je het pakket aan moet nemen. Dat kan beter....

Snelle levering. Kwalitatief goede producten.

Reactie Life-Maxx:

Bedankt voor uw positief review! We snappen dat het vervelend is als het pakket niet door uw brievenbus past. Echter uw bestelling is verstuurd in een brievenbus doosje (officiële brievenbus maten... Bedankt voor uw positief review! We snappen dat het vervelend is als het pakket niet door uw brievenbus past. Echter uw bestelling is verstuurd in een brievenbus doosje (officiële brievenbus maten van PostNL) en hiervoor hoeft u niet thuis te zijn. Gelukkig is het goed gegaan, we wensen u veel plezier van het hoesje.

Goede ervaring

Snelle reactie, produkten worden zorgvuldig verpakt en: helaas is het waar dat deze produkten heel hard nodig zijn in een wereld waar de stralingsbelasting almaar toeneemt. Voor stralingsgevoeligen... Snelle reactie, produkten worden zorgvuldig verpakt en: helaas is het waar dat deze produkten heel hard nodig zijn in een wereld waar de stralingsbelasting almaar toeneemt. Voor stralingsgevoeligen is dit niet meer leefbaar. Mobiele beschermende produkten zijn niet altijd even effectief, maar met de afschermende materialen kun je wel je huis effectief afschermen. Dan kun je in ieder geval je leven doorbrengen binnen de 4 muren van je eigen huis.

Sylvia van der Linden

Gisteren de anti straling plaid/deken - Swiss Shield ontvangen en direct gebruikt. Ik heb zo'n 6 uur achter (onder) de laptop gezeten met de deken om mij heen.
Ik ben erg stralingsgevoelig....
Ik ben erg stralingsgevoelig. Wij dachten maandenlang dat er iets met mijn hormoonhuishouding aan de hand was maar konden niets vinden. Mijn tanden klapperen heel lichtjes maar razendsnel, ik zit aan de betablokkers maar mijn hart bonst nog steeds in mijn keel en mijn onderbuik en benen voelen alsof en duizenden mieren onder mijn huid zitten. 's Morgens is het het ergst, dan heb ik echt een uur nodig om uit bed te komen hierdoor.
Puur energie zei een vriend. Bescherm jezelf tegen straling.
Gisteravond heb ik de deken maar mee naar bed genomen want er zaten misschien nog maar 3 mieren in mijn lichaam en ik wilde hem niet meer loslaten.
Vanmorgen uitgerust wakker geworden, zonder plaspauze (hoeraaa) en ik kon zo mijn bed uit.
(De deken is ook super zacht).

Snelle service, product doet wat het moet doen. Was prijzig maar was het zeker waard!

Elize

Goede kwaliteit en prima afhandeling

Ok

goede verwerking order

Alies

Ik ben blij met mijn aankoop!

Extra surprise erbij omdat ze niet binnen de tijd konden leveren. Ik vond het een super mooi gebaar 😍