Anouk van Zoest

Antistralings textiel besteld, mooie soepele kwaliteit, en heel snel in huis!

Goede kwaliteit, snelle levering.

Ik heb een hoes gekocht voor om de router van de wifi heen. De hoes ziet er prima uit en is gemakkelijk te bevestigen. Ik begrijp van Life-Maxx dat de afname van straling afhankelijk van de sterkte... Ik heb een hoes gekocht voor om de router van de wifi heen. De hoes ziet er prima uit en is gemakkelijk te bevestigen. Ik begrijp van Life-Maxx dat de afname van straling afhankelijk van de sterkte van de router. Ik ben blij met de vermindering én tip voor Life-Maxx: ontwikkel een hoes die bij alle routers 99% van de straling wegneemt (als mogelijk).

Snelle reactie van de klantenservice.

Frank

Snel geleverd. Het product voldoet aan de verwachting.

Mijn mobiel in de stralingsvrije hoesje reageerde niet nadat het nummer werd gebeld. Het werkt perfect!

Perfect! Altijd op tijd en netjes verpakt. Meetbaar goed materiaal.

Hidde

Nul effect heeft deze deken van 329 euro, echt een deceptie. Telefoon en laptop blijven zelfde ontvangst houden en zelfde mb speedtest resultaten. Had echt op de andere kant van de medaille gehoopt.

Erg fijne zachte deken maar die heb je ook van 20 euro.

Reactie Life-Maxx:

Helaas is het niet gelukt u telefonisch noch per mail te bereiken om het e.e.a. Toe te lichten. Daarom hierbij onze reactie in de hoop dat deze u via deze weg bereikt.

We begrijpen uw...

We begrijpen uw reactie, deze is veel voorkomend. Deze ontstaat omdat u verkeerd om meet. U kunt de werking meten door de meter in de deken te stoppen en de telefoon erbuiten. Indien u dit omgekeerd doet, dan zit de zender/ontvanger in de deken en deze zal ten aller tijde opschalen om toch de zendmast te bereiken. U hebt dan juist meer straling i.p.v minder ! Lees meer hier: https://www.life-maxx.nl/zelf-meten/

De juiste manier van meten tonen we in dit filmpje https://youtu.be/c03B-fmqqNM. U dient uzelf te zien als de meter. De straling kan u niet meer bereiken.

Swiss Shield is een heel gerenomeerd Zwitsers bedrijf en de stoffen worden uitgebreid getest, u kunt de rapporten hier lezen: https://www.life-maxx.nl/swiss-shield-producten/. Geen goedkope Chinese rotzooi. De deken is voorzien van Swiss Shield Ultima. Swiss Shield is de beste stof die er bestaat!

Wij staan voor onze producten en geven 100% garantie dat de deken u beschermt. We hopen dat u bereid bent om de meting op de juiste manier nogmaals te doen, zodat u ziet dat de stof echt beschermt. We werken hard om alle klanten tevreden te stellen. We kiezen altijd voor eersteklas materialen en produceren lokaal.
We hopen dat we uw onrust een beetje hebben kunnen wegnemen en dat u vooral niet het gevoel hebt dat uw vertrouwen is geschaad.

Correct en snelle afhandeling

Kristof De Backer

Zeer snelle levering - alles in orde!

Het verschil is voelbaar

minder druk in het hoofd

Kirsten Pieper

Heel blij met m’n anti stralingsmatje!

Snelle levering en super netjes product.

Stralingwerende stof

Snelle bezorging