A.Knulst

Ik ben snel, eerlijk en vakkundig geholpen. Alles is weer netjes en schoon. Voor mij is dit bedrijf een aanrader.

Je krijgt bij de werkmensen eerlijk antwoord en advies. (Ben ook wel eens anders gewend)

Zwakke punten/verbeteringen

Geen zwakke punten kunnen ontdekken

Tariq Khalid

In een word geweldig. Zeer toegankelijk en behulpzaam. Echte vakmensen. Ook jullie klanten service is zeer vriendelijk en waren ook snel bereikbaar.

Erg behulpzaam
Vakkundig en geduldig
Snelle levertijd

Noelia

Van Lieshout Service heeft bij ons thuis een nieuwe ventilatiebox geplaatst, gepaard met afstandsbediening en advies over het gebruiken ervan. Ik heb het bedrijf ervaren als betrouwbaar en stipt,... Van Lieshout Service heeft bij ons thuis een nieuwe ventilatiebox geplaatst, gepaard met afstandsbediening en advies over het gebruiken ervan. Ik heb het bedrijf ervaren als betrouwbaar en stipt, met kennis van zaken en een goede communicatie, zowel schriftelijk/per mail als ter plaatse door de monteur zelf. De monteur zelf was wat laat, maar daar is tevoren over gebeld, zodat we niet nodeloos hoefden te wachten.

De communicatie is goed en er is gedegen kennis van zaken aanwezig.

Zwakke punten/verbeteringen

Er was wat onduidelijkheid over wat het bedrijf nu wel of niet kan doen - zo hadden wij vragen over het naar buiten leiden van de afzuigkap: de monteur zei dat dit wel kon, het bedrijf zelf zei... Er was wat onduidelijkheid over wat het bedrijf nu wel of niet kan doen - zo hadden wij vragen over het naar buiten leiden van de afzuigkap: de monteur zei dat dit wel kon, het bedrijf zelf zei achteraf toch van niet.

L. Breuer

Snelle service en deskundige vriendelijk personeel.

Haalden alles uit de kast om de installatie van de wtw naar tevredenheid te realiseren

J.A. de Wilt

Afspraak snel en goed te regelen

Zwakke punten/verbeteringen

Monteur maakt niet schoon na kanaal reiniging

P. Smulders

Zeer goed geholpen

Ik ben zeer tevreden, medewerker was netjes, snel en zeer behulpzaam

Stijn

Goed advies en netjes gewerkt

Advies en goed werk

Fam de Bonte

Zeer net bedrijf met vriendelijke en kundige monteurs

communicatie en uitleg

weet ik niet

Lieshout

Prima snel geregeld

Snel

Zwakke punten/verbeteringen

Misschien een stofzuiger systeem ontwerpen om de stof niet het huis in te blazen. Heb 1 dag lopen soppen en zuigen om het huis weer een beetje op orde te krijgen. Systeem schoon huis vuil.

Theo Briejer

Makkelijk om afspraak te maken, monteur kwam op tijd. Tarief is voor een uurtje werk veel te hoog, nl. € 275-.
Voel mij behoorlijk belazerd.

Voorzover ik kan beoordelen heeft de monteur de WTW unit en bijbehorende inlaat kanalen schoongemaakt en daarna weer afgesteld.

Zwakke punten/verbeteringen

Op voorhand werd door bedrijf aangegeven dat de werkzaamheden ongeveer 2 uur in beslag zouden nemen.
Monteur was na een uurtje werk al klaar.
Dan is het tarief van € 275- wel fors...
Monteur was na een uurtje werk al klaar.
Dan is het tarief van € 275- wel fors betaald.
Nieuwe filters had monteur niet meegekregen, deze werden later per post verstuurd.