VvE Saenredam

Over het algemeen goed.

Deskundige monteurs

Zwakke punten/verbeteringen

Communicatie meer in overleg/samenwerking met klant

Weber

Onprettig. Na bezoek monteur voor onderhoudsbeurt WTW werkt WTW niet. Als je dan belt is er geen tijd en moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Ons systeem werkten gewoon prima tot...
Ons systeem werkten gewoon prima tot monteur geweest is en dan word er niet adequaat gehandeld. Ach is WTW en dan trek je de stekker er maar uit tot wij tijd hebben!!!! Het werkten tot monteur kwam prima, geen probleem!!!
Maar hebben wel €300,- betaald en is alleen maar slechter geworden. Daarbij was een kleine beurt volgens de monteur meer dan genoeg geweest maar "verkopen" ze graag groot onderhoud aan wat ook duurder is maar blijkbaar onnodig.

Voelen ons als klant bedrogen en in de maling genomen. En totaal niet serieus genomen!
Dachten te kiezen voor de lokale ondernemer maar voor ons eens maar nooit meer!!

update 10-02-2024 Nav slechte recensie heeft Lieshout het probleem geprobeerd op te lossen maar nog steeds zitten wij met een niet goed werkend WTW systeem.

Monteur was op tijd en vriendelijk maar niet kundig dus.

Zie verhaal bij ervaring

Rijkeboer

Zeer goede ervaring !

Correct doorwerken, werk afronden tot in de puntjes, geen slappe verhalen tijdens bezoek/ installatie.

A. Bek

Fijne communicatie via telefoon na offerte aanvraag. Keurige installatie.

Vriendelijke en efficiënt werkende monteurs

Zwakke punten/verbeteringen

Communicatie binnen het bedrijf behoeft verbetering

Richard

Goed en vakkundig gewerkt!

Ik kreeg van de monteur goede feedback op mijn vragen.

Particulier

Zeer goed

Kwaliteit

Nvt

Marco Slobbe

Prima service

Netjes, goed, snel en attent

Thom van Hees

Goede service

Snelle en correcte afhandeling. Monteur correct

Filters direct meeleveren

R. Scholtes

Afspraak maken ging vrij gemakkelijk online, helaas moest de afspraak verzet worden. Dit werd wel op tijd aangegeven en dus geen probleem. Op de dag zelf waren ze veels te laat, telefonisch werd ik... Afspraak maken ging vrij gemakkelijk online, helaas moest de afspraak verzet worden. Dit werd wel op tijd aangegeven en dus geen probleem. Op de dag zelf waren ze veels te laat, telefonisch werd ik slecht te woord gestaan en bij de 2e keer kreeg ik de voicemail. Op de mail werd ook niet meer gereageerd dus ik denk dat ze vroeg naar huis waren.

Aardige monteur die netjes en snel werkt

2 uur te laat, slecht telefonisch bereikbaar

Schaake-Langereis

Wij hebben onze Duco WTW-installatie bij Lieshout in onderhoud. Ze komen eens in de 2 jaar preventief nagekeken, schoongemaakt en de in- en uitlaat ventielen afgesteld.

Ze komen hun afspraak na en nemen contact op voor een afspraak

Nog niet aan de orde