Postema

Afspraken goed verlopen

Monteur netjes en luistere goed naar onze klacht

Lisette van Leeuwen-Hendrikse

Zowel de uitleg en planning vooraf door Damian als de uitvoering door Samuel waren netjes en duidelijk. Achteraf ook een duidelijke werkbon met foto's ontvangen.

Vaste prijs vooraf. Schriftelijke opdrachtbevestiging. Herinnering afspraak via sms. Een telefoontje wanneer de aanvangstijd een beetje later wordt. En bovendien heeft Samuel zeer netjes gewerkt.... Vaste prijs vooraf. Schriftelijke opdrachtbevestiging. Herinnering afspraak via sms. Een telefoontje wanneer de aanvangstijd een beetje later wordt. En bovendien heeft Samuel zeer netjes gewerkt. Hij heeft alles opgeruimd en schoongemaakt na het plaasten van de nieuwe mechanische ventilatiebox en het reinigen van de kanalen.

Geen minpunten.

Steenks

Snelle,deskundige dienstverlening.

Deskundige vriendelijke werknemers.

Zwakke punten/verbeteringen

Bevestiging van service na het serviceverzoek via de website.

Vd Berg

1e keer langs geweest, prima

Volgens afspraak, op tijd aanwezig

Zwakke punten/verbeteringen

Betaling via pin, zou ik veranderen op jullie bedrijfsnaam en niet op monteur.

Anke van Driesten

Samuel heeft bij ons een mechanische ventilatie geplaatst. Hij heeft keurig werk geleverd wij zijn zeer tevreden over Samuel!

Een hele nette werknemer

Agnes

Goede service en vriendelijk personeel

Fabian Slaa

Een uitstekende ervaring. Monteur was netjes op tijd aanwezig voor de schoonmaakwerkzaamheden aan ons ventilatiesysteem. Hij was vriendelijk en ging goed zelfstandig aan het werk. Uiteindelijk alles... Een uitstekende ervaring. Monteur was netjes op tijd aanwezig voor de schoonmaakwerkzaamheden aan ons ventilatiesysteem. Hij was vriendelijk en ging goed zelfstandig aan het werk. Uiteindelijk alles keurig achtergelaten na het schoonmaken.

Vriendelijk
Netjes

Zwakke punten/verbeteringen

Direct juist administratieve handelingen. Achternaam niet juist en in eerste instantie verkeerde huisnummer. Na een mail wel het huisnummer hersteld maar nog steeds niet de achternaam.

VvE Saenredam

Over het algemeen goed.

Deskundige monteurs

Zwakke punten/verbeteringen

Communicatie meer in overleg/samenwerking met klant

Weber

Onprettig. Na bezoek monteur voor onderhoudsbeurt WTW werkt WTW niet. Als je dan belt is er geen tijd en moet er een nieuwe afspraak gemaakt worden.
Ons systeem werkten gewoon prima tot...
Ons systeem werkten gewoon prima tot monteur geweest is en dan word er niet adequaat gehandeld. Ach is WTW en dan trek je de stekker er maar uit tot wij tijd hebben!!!! Het werkten tot monteur kwam prima, geen probleem!!!
Maar hebben wel €300,- betaald en is alleen maar slechter geworden. Daarbij was een kleine beurt volgens de monteur meer dan genoeg geweest maar "verkopen" ze graag groot onderhoud aan wat ook duurder is maar blijkbaar onnodig.

Voelen ons als klant bedrogen en in de maling genomen. En totaal niet serieus genomen!
Dachten te kiezen voor de lokale ondernemer maar voor ons eens maar nooit meer!!

update 10-02-2024 Nav slechte recensie heeft Lieshout het probleem geprobeerd op te lossen maar nog steeds zitten wij met een niet goed werkend WTW systeem.

Monteur was op tijd en vriendelijk maar niet kundig dus.

Zie verhaal bij ervaring

Rijkeboer

Zeer goede ervaring !

Correct doorwerken, werk afronden tot in de puntjes, geen slappe verhalen tijdens bezoek/ installatie.