Snelheid levering:
Bestelgemak:
Reactiesnelheid:
Klantvriendelijkheid:

Marianne

Mooie kaartjes, fijne communicatie via mail.

Mooie designs!

Enorm leuke kaartjes. Vriendelijk contact via mail en passen kaartjes naar jouw wens aan.

Corine

Heel goed!

Designs en collectie:

Ontwerp op maat voor geboortekaartje

Klantvriendelijkheid: geweldig geholpen en kaartje is helemaal naar wens.

Miranda

Hele fijne service, er werd met ons meegedacht en zelfs dingen ontworpen voor ons kaartje!

Super!

Goede service, erg klantvriendelijk!

Angelique K

Voor de 2e keer kaartjes besteld bij Lief Leuk & Eigen en wederom blij met het resultaat!

Mooi!

Gebruiksgemak om zelf het kaartje te kunnen ontwerpen

Bianca

Geweldig

Mooi

Klantvriendelijk en ze staan achter hun product en genieten hier zichtbaar van

Elke

Prettig

veel mogelijk

goede hulp van medewerkers

Van kessel

Erg prettig. Voor de tweede keer kaartjes besteld!

Top!

Sluitstickers ontwerpen, adresetiketten

L Vroomen

Super! Goede klantenservice

Designs en collectie:

Veel leuke kaartjes in de aanbieding, en wat er niet tussenstaat kunnen ze voor je ontwerpen. Super

Luistert naar hun klant en bereid om te helpen

Jessica

De kaartjes zijn erg mooi. Zowel voor onze zoon als dochter de kaartjes hier besteld. Wel was de levering van de definitieve kaartjes de laatste keer wat laat (donderdagochtend besteld, de week erna... De kaartjes zijn erg mooi. Zowel voor onze zoon als dochter de kaartjes hier besteld. Wel was de levering van de definitieve kaartjes de laatste keer wat laat (donderdagochtend besteld, de week erna op donderdagmiddag pas ontvangen). De eerste keer hadden we de kaartjes op maandagochtend besteld en diezelfde week op donderdag al ontvangen. Het betrof beide keren een kaartje met foliedruk. Verder is de klantenservice erg behulpzaam en meedenkend. Meermaals snel en vriendelijk geholpen. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen!

Goede service

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Hi Jessica, we zijn altijd blij als klanten bij ons terugkomen. Jammer dat dit keer de levertijd langer duurde. Omdat alle kaartjes altijd op maat worden gedrukt hebben we een scherpe... Hi Jessica, we zijn altijd blij als klanten bij ons terugkomen. Jammer dat dit keer de levertijd langer duurde. Omdat alle kaartjes altijd op maat worden gedrukt hebben we een scherpe kwaliteitscontrole. Soms is het zo dat een kaartje moet worden herdrukt om met de juiste kwaliteit te kunnen leveren. Excuus dat het dit keer iets langer duurde. Bedankt voor je eerlijke review. We wensen jullie veel geluk met elkaar. Team Lief Leuk & Eigen - Dorien