Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Martha van Ardenne

Voor de tweede keer hier geboortekaartjes besteld. Keuze uit allemaal mooie designs en als je zelf iets wilt toevoegen kan dat altijd. Ze zijn goed bereikbaar als je hulp nodig hebt of vragen hebt.

Erg behulpzaam als je hulp nodig hebt

Maartje U

Correct en prettig bedrijf

Vriendelijkheid

Home pagina bevat veel pictogrammen/info, evt versimpelen

Chantal

Fijne behulpzame medewerkers en snelle reactie op mijn vragen.

Snelheid beantwoorden e-mail en bewerken kaartjes

Rijkus Krabbendam

Beetje rommelig verlopen doordat jullie niet zelf drukken en ervaring en parate kennis op dit terrein missen.

Vriendelijk

Meer drukke is in huis halen en levertijden strakker maken.

Klantvriendelijk

De tool om de kaartjes mee te maken. Voorkant en achterkant kunnen kopiëren en plakken zou bijv. handig zijn en soms konden objecten niet klein gemaakt worden.

Mirjam

Ik had een proefdruk besteld, voor elke optie moest ik extra betalen dat vond ik niet erg, maar helaas krijg je dan geen originele proefafdruk voor die prijs, nee het is een soort voorbeeld? Maar je... Ik had een proefdruk besteld, voor elke optie moest ik extra betalen dat vond ik niet erg, maar helaas krijg je dan geen originele proefafdruk voor die prijs, nee het is een soort voorbeeld? Maar je betaald er wel fix voor! En ik moest €7 bezorgkosten betalen voor een brievenbus zending

Vervolgens had ik een volledige bestelling gedaan weer €7 verzendkosten voor een bestelling van meer dan €300

Vervolgens had ik nog wat extra enveloppen nodig dus moest ik weer €7 extra betalen voor het verzenden, ook al zijn het enveloppen die als brievenbus zending worden verzonden

Vervolgens had ik te verkeerd touw besteld en moest ik dus extra trouw bij bestellen en moest ik weer€7 betalen voor een brievenbus zending (ik kon het geld terug krijgen van het verkeerde touw maar dan moest ik deze wel op eigen kosten terug sturen) BESTELLING VOOR ALLES BIJ ELKAAR MEER DAN €300!!!!

Heb het gedaan, want had geen keus maar natuurlijke waardeloze service

De hulp via de mail en telefonische hulp

Verzendkosten voor brievenbus zending

Rita van der Ven

Erg aardige mensen die altijd met je meedenken en voor je klaar staan!

Duidelijke antwoorden op je vragen

Voor vormgevers zou het fijn zijn als er een mogelijkheid is om rechtstreeks pdf-en aan te leveren.

Adrienn Ocsai-Kaljee

Geboortekaarten gedaan bij eerste en tweede kindje

Alles konden we aanpassen en Snelheid

Marloes Aldenzee

Er goede ervaring, heel tevreden!

Behulpzaam, snelle reacties en fijn dat jullie aanpassingen in t ontwerp snel kunnen doorvoeren. Mega blij met het super mooie kaartje!

Bij proefkaartjes mogelijkheid bieden om
Kleine stukjes papier te ontvangen van papiersoorten hierdoor kan er sneller een keuze gemaakt worden.

Celine Lie

Wij hebben een heel mooi geboortekaart samen kunnen creëeren. Al onze wensen zijn erin verwerkt. Er is goed samen gewerkt tot het einde.

Je kan je kaart helemaal zelf laten ontwerpen. En er kan op laatste moment nog aanpassingen doen.