Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Martine

Heel fijne ervaring. Er was een kaartje die ik had gezien in 2 kleuren. Deze werd echter maar in 1 kleur aangeboden op de website. Na contact met de ontwerper werd de andere kleur door Lief Leuk &...

Klantvriendelijkheid en bereidheid mee te denken

Fijn bedrijf dat erg klantgericht is. Zij helpen waar nodig en doen dat snel.

Ik heb geboortekaartjes ontworpen en besteld via de website van Lief Leuk & Eigen.

Het aanbod aan kaarten en de gebruiksvriendelijkheid van het ontwerpprogramma.

De informatie over de te kiezen soorten papier op de website correspondeert niet met de soorten papier die gekozen kunnen worden tijdens het bestelproces.

Goed geholpen en mooi kaartje!

Ik vond van bestellen tot levering van de kaartjes vrij veel tijd zitten.

Claudia

Erg blij met de geboortekaartjes van onze zoon Dex en onze dochter Noa. Mooie kwaliteit en super fijne en snelle service. Tevens erg vriendelijke en behulpzame medewerkers bij vragen.

Lisette

Ze hebben echt heel veel leuke kaartjes en wat helemaal fijn is, is dat je een aanpassing aan en bepaald kaartje kunt laten doen. Zo konden wij ons favoriete kaartje toch geschikt maken voor een...

Heel leuke kaartjes;
Meedenken;
Aanpassingen mogelijk;
Snelle reactie

GC

Snelle reacties en levering, denken mee, goede begeleiding bij vragen en uiteindelijk een prachtig kaartje naar wens in onze handen!

Marloes

Wederom positieve ervaringen; gratis proefdruk, fijne tips online, snelle levering en goede kwaliteit kaartjes!

Gratis proefdruk, fijne tips online, snelle levering en goede kwaliteit kaartjes

De teksten op de website zijn niet geheel zonder taal-/spelfouten. Daar zou ik nog even goed naar kijken, want dat staat toch wat minder professioneel.

Hele goede ervaring met Lief Leuk & Eigen.
Veel hulp gehad bij de uitwerking van het geboortekaartje, na de geboorte werden de kaartjes heel snel opgestuurd.
Superservice.

Alie

Super! Top service en zeer betrokken