Snelheid levering:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Eline

Top service en bedrijf!

Mooi en uniek design van de kaarten

Lisa & Orlando

Wij hebben een hele positieve ervaring met Lief, Leuk & Eigen! Wij hebben bewust dit bedrijf gekozen voor de geboortekaartjes van onze dochter Nova.

Ruim aanbod van originele geboortekaartjes van verschillende designers, een erg gebruiksvriendelijke website en kaartjesontwerpprogramma. Vriendelijk en snel reagerende medewerkers die bereid zijn... Ruim aanbod van originele geboortekaartjes van verschillende designers, een erg gebruiksvriendelijke website en kaartjesontwerpprogramma. Vriendelijk en snel reagerende medewerkers die bereid zijn om met je mee te denken.

Nee.

Tiffany en Dries

Gevonden via Pinterest!

Super leuke en originele kaartjes

Mandy

Groot aanbod aan o.a. geboortekaartje die gemakkelijk naar eigen wens aangepast kunnen worden. Na bestellen wordt er nog een e-mail met het het definitieve kaartje ter controle gestuurd voordat het... Groot aanbod aan o.a. geboortekaartje die gemakkelijk naar eigen wens aangepast kunnen worden. Na bestellen wordt er nog een e-mail met het het definitieve kaartje ter controle gestuurd voordat het naar de drukker gaat. Erg fijn deze extra check. Kaartjes zijn met grote zorgvuldigheid ingepakt en snel verstuurd. Ik raad Lief Leuk & Eigen zeker aan!

Ieder kaartje kan naar eigen wens aangepast worden met een redelijk eenvoudig programma.
Extra controle of kaartje goed is voordat het naar de drukker gaat.
Snelle levering.

Iris

Ontzettend klantvriendelijk

klantvriendelijkheid, veel verschillende kaartjes

iets snellere levertijd

Daisy Wiebe

Snelle en goede service en mooie kwaliteit kaartjes

Snelle service. Klantvriendelijke medewerkers en mooie kwaliteit kaartjes

Via Messenger of mail wordt er niet heel snel gereageerd. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen en ben op die manier goed geholpen

Vlot

Heel goed

Sneller geleverd dan vooraf gemeld!

Bij het bestellen van de proefkaartjes ging het een paar keer mis. De eerste keer was de binnenkant over de kop gedrukt en bij de tweede keer was de folie niet goed gedrukt waarop we de kaart... Bij het bestellen van de proefkaartjes ging het een paar keer mis. De eerste keer was de binnenkant over de kop gedrukt en bij de tweede keer was de folie niet goed gedrukt waarop we de kaart moesten aanpassen. In eerste instantie mochten we geen nieuw kaartje met op beide kanten folie, maar uiteindelijk na telefonisch contact en mailwisseling toch een nieuw proefkaartje mogen bestellen met aan twee kanten folie. Dit was erg fijn want op deze manier het kaartje goed kunnen beoordelen

Mooie kaartjes, fijn dat lief leuk en eigen niet op het geboortekaartje staat

Ik miste in het bewerkingsprogramma de optie om het kaartje in het geheel te kunnen bekijken. Omdat het eerste proefkaartje van binnen over de kop was gedrukt dacht ik in eerste instantie dat ik dit... Ik miste in het bewerkingsprogramma de optie om het kaartje in het geheel te kunnen bekijken. Omdat het eerste proefkaartje van binnen over de kop was gedrukt dacht ik in eerste instantie dat ik dit zelf fout in het bewerkingsprogramma had gedaan. Uiteindelijk bleek er iets mis gegaan te zijn bij de drukker.

Goede service, uitgebreide mogelijkheden en prachtige resultaten

Service, extra nacontrole

Mobiele website voor tablets