Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Marijke Hoek

Goed kaartjes zagen er prachtig uit!

Super mooie kwaliteit

De website is best traag

Janneke

Top

Veel keus!

Ik had 2 proefdrukken besteld. Ik kreeg een mailtje dat het papier was veranderd en wou daarom weer een proefdruk bestellen maar dit moest ik ook weer betalen, dat vond ik wat jammer.

Lotte

Ik ben erg enthousiast..! We hebben een kaartje gevonden dat zó bij ons past dat we van meerdere familieleden en vrienden de vraag kregen of ik of mijn zusje weer zelf het kaartje ontworpen hadden,... Ik ben erg enthousiast..! We hebben een kaartje gevonden dat zó bij ons past dat we van meerdere familieleden en vrienden de vraag kregen of ik of mijn zusje weer zelf het kaartje ontworpen hadden, net als bij de vorige twee… dit was helaas dit keer niet gelukt, maar volgens de ontvangers paste hij dus volledig in het straatje :) dat was erg leuke feedback:) Het was ook echt een uniek kaartje en ik word er nog steeds blij van als ik er naar kijk. Zelfs als ik het loskoppel van mn dochter..!

De samenwerking met Lief, Leuk en Eigen was super, heel persoonlijk en warm. En ze dachten nog mee ook, zo had ik iets over het hoofd gezien, iets kleins weliswaar,’ maar ze hebben voor het in productie ging eerst nog even gecheckt of ik dat met opzet zo had gelaten of dat ik het vergeten was. Daardoor kon ik het nog aanpassen. Heel prettig dus en zeker een aanrader!

Zie mn jubelzang hierboven :)

Denise

Erg mooie geboortekaartjes laten ontwerpen en drukken bij Lief Leuk & Eigen. Aanpassingen op maat laten maken, voldeed exact aan mijn wensen. Snelle en zeer goede service.

Snelle en goede service. Klantvriendelijk.

Rosa

Heel klantvriendelijk, goede service

Heel fijn dat ze meedenken

CJ

Trouwkaarten besteld en na een klein foutje geweldige service gehad. Zonder extra kosten het probleem opgelost!

Top service!

Het bewerken van de kaartjes vergt wat geduld! Uiteindelijk wel top resultaat!

Eline

Onze eigen ontworpen kaartjes zijn heel erg mooi gedrukt. De software op de website werkte goed om zelf een kaartje samen te stellen.

Hele mooie print kwaliteit!

Uploaden van een afbeelding ging langzaam

Sharon

Snelle levering, vlotte communicatie, zeer goede prijs/kwaliteit

Service, reactie snelheid

Blijf zo voort doen

Lisa Stiers

Zeer tevreden over ons geboortekaartje

Duidelijke website, je kan zelf je kaartje helemaal personaliseren/ontwerpen. Gratis proefkaartje heel snel thuis geleverd.

De foliedruk mag iets sneller gaan

Marijn Meezen

Duidelijke website, makkelijk om kaartjes naar wens aan te passen, proefkaartje en papier waaier te bestellen. Snelle levering na bestelling. En uiteraard een super mooi product! Dus zeker naast... Duidelijke website, makkelijk om kaartjes naar wens aan te passen, proefkaartje en papier waaier te bestellen. Snelle levering na bestelling. En uiteraard een super mooi product! Dus zeker naast wens.

Duidelijkheid website en snelheid