Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Jeroen Egberink

Super geregeld, initieel paar foutjes in de bestelling maar zeer snel verholpen

Erg klantvriendelijk, kregen gelijk hulp

Op zich gewoon initiële fouten bij bestelling hersteld, voor nu dus geen evrbeterpunten

Melissa

Een heel leuk nieuw geboortekaartje ontworpen speciaal voor Tatum de Sky-line van Utrecht haar geboorte stad. Die nu ook online te vinden is tussen de andere geboortekaartjes.

Komen hun afspraken na.
Reageren snel en persoonlijk.
Kwaliteit.
Snel in huis.

Website blijft even een puzzel om het kaartje in elkaar te zetten, al heb je een vraag dan is het zo opgelost omdat je wel snel geholpen word.

Anne

Heel fijn! Kaartjes waren de eerste keer niet helemaal perfect. Dit hebben zij goed opgelost.

Snelle reactie

Nee

Ilse

Goede communicatie, ook toen er een probleem was met de levering van het geboortebord

Goede kwaliteit

Noortje

Heel goed

Fijne hulp en snelle levering. 3 keer hele
Mooie geboortekaartjes besteld!

Marlon

Erg fijn bedrijf. Maken prachtige kaartjes en kunnen goed adviseren over papier etc.
Het gratis proefkaartje had ik voor het kaartje van ons eerste kindje al gehad. Toen ik belde met een andere vraag werd meteen de code gereset en kreeg ik opnieuw een gratis proefkaartje voor m’n 2e kindje.

Vriendelijk en kundig geholpen aan de telefoon

Nee

Nanette

Ontzettend fijn geholpen

De persoonlijke aandacht

Christy

Goede ervaring

Unieke geboortekaartjes

Zelf even controleren of alles klopt na bestelling kaartjes, helaas was een deel van onze tekst afgesneden door de vorm en hebben we dit zelf niet doorgehad bij bestellen. Hierdoor zijn onze... Zelf even controleren of alles klopt na bestelling kaartjes, helaas was een deel van onze tekst afgesneden door de vorm en hebben we dit zelf niet doorgehad bij bestellen. Hierdoor zijn onze kaartjes dus met een fout naar familie verstuurd moeten worden om geen geld te verspillen.

Shannen

Zeer prettig & professioneel!

We zijn ontzettend goed geholpen. Ze werken nauwkeurig en nemen je bestelling zeer serieus! Aanrader! Ontzettend blij met de twee bestellingen die ik heb gedaan.

Alex

Een mooie overzichtelijke website waarbij je op een prettige manier je eigen kaartje kan vorm geven. Mooie designs. Goede kwaliteit. Kortom, helemaal tevreden en ga zo door.

Kwalitatief hoog