Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Karlijn Overmars

Erg fijn en mooie kaartjes!

Zeer vriendelijke en vlotte communicatie.

Er had voor ons duidelijkere communicatie over de levering mogen zijn (hier zat vertraging in en dat hadden we graag willen weten).

Myrna

Erg fijn bedrijf om je geboortekaartjes te bestellen. Wij hadden een fout gemaakt in de gegevens en hier werden wij gelukkig voor productie nog op gewezen! Goede service en mooie producten

Attent en klantgericht

Betaling lukt niet vanaf iedere browser.

Nicole vis

Twee keer kaartjes afgenomen en beide keren heel erg tevreden! Super service met heel behulpzaam personeel, heel veel mogelijkheden en een fijn programma om de kaartjes aan te passen. Goede prijs... Twee keer kaartjes afgenomen en beide keren heel erg tevreden! Super service met heel behulpzaam personeel, heel veel mogelijkheden en een fijn programma om de kaartjes aan te passen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Klantvriendelijk en flexibel

Leijnse

Leuke kaarten, snelle service, kwaliteit kan beter.

Makkelijk, snel, super klantvriendelijkheid

Kwaliteit van kaarten. Er zaten op een twintigtal kaarten krassen.

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Hoi Marloes,
Hoi Marloes,
Dank je wel voor je eerlijke review. Wat vervelend te horen dat er krassen op een aantal van de prachtige kaartjes zaten. Dit had uiteraard niet door de kwaliteitscontrole mogen komen. Als je ons een seintje had gegeven hadden we uiteraard graag als nog de kwaliteit geleverd waarvoor we staan. Natuurlijk is dit mosterd na de maaltijd en daarom gaat Sofieke vandaag persoonlijk nog even contact met je opnemen om samen te kijken of we nog iets voor je mogen betekenen.
Met lieve groet,
Team Lief Leuk en Eigen.

Esmee Cornet

De communicatie was vanaf het begin heel erg prettig. We hebben lang gesproken over de mogelijkheden, wat wij wilden en zijn hierin heel erg fijn begeleid. We zijn ook heel erg blij met het... De communicatie was vanaf het begin heel erg prettig. We hebben lang gesproken over de mogelijkheden, wat wij wilden en zijn hierin heel erg fijn begeleid. We zijn ook heel erg blij met het eindresultaat (en hebben hier ook veel complimenten op ontvangen ;) ook wel fijn). Je kan zelf eindeloos aan zo een kaartje zitten werken, maar daar helpt het ook bij dat de ontwerpers je daarbij helpen en dus ook vaak mooie suggesties doen!

communicatie, in huis ontwerpers, aanpassingsmogelijkheden

Kim

Helaas bestelling niet volgens bestelling geleverd. Hierdoor moesten we drie dagen helaas wachten om het te kunnen versturen.

Mooie opties voor geboortekaartjes

Je betaald veel voor de kaartjes, dus dan is het wel jammer als je bestelling niet compleet is

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat jullie complete bestelling langer op zich heeft laten wachten dan dat je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses! Helaas is dit een... Bedankt voor je review! We vinden het erg vervelend dat jullie complete bestelling langer op zich heeft laten wachten dan dat je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses! Helaas is dit een uitzonderingsgeval maar we begrijpen jullie teleurstelling. Graag zouden we jullie een mooie compensatie willen aanbieden. Onze kaartjes experts nemen snel contact met je op.

Marina

Fijne communicatie. Enigste is het bewerken op de mobiel is echt drama

Mooie producten

Opmaak kaart verbeteren op de mobile telefoon

Top!

Selina

Zeer positief

Originaliteit, kwaliteit en service

Website is wel traag en het opmaak systeem zou wat duidelijker mogen

Merel

Super service! We hadden een fout in de geboortedatum staan en dat werd meteen opgemerkt en konden we derhalve nog aanpassen voor het drukken. Top!

Goede service, snel.