Snelheid levering:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Kastor Up

Jong, modern en topwerking

Kwaliteit en super opvolging.

Blijf zo verder werken

D Sinkgraven

Geboortekaartjes voor beide kindjes! Super goede hulp en tips en ideeën waar ze je goed bij kunnen helpen en ondersteunen. Kaartjes beide keren helemaal perfect en echt naar wens! Heel blij en... Geboortekaartjes voor beide kindjes! Super goede hulp en tips en ideeën waar ze je goed bij kunnen helpen en ondersteunen. Kaartjes beide keren helemaal perfect en echt naar wens! Heel blij en dankbaar .

Geduld en goede communicatie en hulp om het beste resultaat te krijgen

Lekker zo doorgaan! Jullie zijn top

Bonita van Heulen-Termeer

Prachtige geboortekaart, snelle levering

Mooie overzichtelijke site met ruime keuze. Makkelijke tool om zelf kaarten te ontwerpen.

Chariva Geurts

Super fijn en heel professioneel

Dat je dus ook echt telefonisch contant met ze kan opnemen en direct wijzigingen kan doorvoeren

Nvt

Danique

Wij hebben ons eigen ontwerp van de geboortekaartjes laten afdrukken bij Lief leuk & eigen. Onze zoon was iets eerder geboren dan verwacht, waardoor we tijdens de kraamweek de kaartjes moesten... Wij hebben ons eigen ontwerp van de geboortekaartjes laten afdrukken bij Lief leuk & eigen. Onze zoon was iets eerder geboren dan verwacht, waardoor we tijdens de kraamweek de kaartjes moesten regelen. De medewerkers hebben ons hierbij onwijs geholpen. Zij reageerde snel, dachten met ons mee en waren erg vriendelijk.

Snelle reacties, denken mee en klantvriendelijk.

Katie

Origineel design, viel erg in de smaak !

Mooi kaartje, origineel, snel geleverd

Sanne

Waanzinnig mooie kaartjes en prettige service

Heel mooie kaartjes, prettige persoonlijke service

Het hardcourt kaartje komt niet altijd helemaal overeen met het ontwerp online (plek van afbeelding was ineens anders). Is overigens wel goed opgelost door het team. In het weekend is de... Het hardcourt kaartje komt niet altijd helemaal overeen met het ontwerp online (plek van afbeelding was ineens anders). Is overigens wel goed opgelost door het team. In het weekend is de klantenservice niet bereikbaar. Hierdoor duurde de levering iets langer.

Isabelle

Mooi kaartje, goede service

Veel mogelijkheden in ontwerptool. Erg mooi gemaakt. Aardige en snelle klantenservice.

De tekst op het kaartje was bij de eerste test niet goed leesbaar. Het is fijn als LLE voor/bij de proefdruk de kwaliteit checkt, zodat dit snel in het proces verholpen kan worden.

Jane Struijk

Ontzettend leuke kaarten, makkelijk en snel te personaliseren en een geweldige service!

Prachtige ontwerpen, snelle en vriendelijke klantenservice.

Geen!

E v D

Ik heb enkel positieve ervaringen

Goed meedenkende service

Geen verbeterpunten te bedenken