Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Wiesje Kramer

Dit is de tweede keer dat we de geboortekaartjes hebben besteld bij Leuk Lief en Eigen. Ook deze keer heeft het team ons goed geholpen. We wilden graag een envelopsticker bijpassend bij het... Dit is de tweede keer dat we de geboortekaartjes hebben besteld bij Leuk Lief en Eigen. Ook deze keer heeft het team ons goed geholpen. We wilden graag een envelopsticker bijpassend bij het geboortekaartje. Deze is kostenloos toegevoegd aan de beeldbank. Na de plaatsing van de bestelling waren de kaartjes snel in huis. Weer heel tevreden!

Professioneel team die staat voor kwalitatieve levering van de kaartjes

Virginia

Super! Erg goed geholpen en prachtige kaartjes ontvangen!

Ze checken het kaartje nogmaals op fouten voor het gedrukt wordt

Nvt

Evelien

Heel erg tevreden over de service

Snel gemaakt en bezorgd

Margriet

Prima, duidelijk programma om zelf de kaartjes in te ontwerpen. Gebruiksvriendelijke site en veel keus. Snelle levering met duidelijke opties tijdens bestellen.

Snelle service

Ilonka Vonk

Wat een top service en wat zijn we goed geholpen bij het ontwerpen van het geboortekaartje van onze dochter. Niets was teveel en er werd goed met ons meegedacht. Zo hebben wij een prachtig... Wat een top service en wat zijn we goed geholpen bij het ontwerpen van het geboortekaartje van onze dochter. Niets was teveel en er werd goed met ons meegedacht. Zo hebben wij een prachtig gepersonaliseerd geboortekaartje kunnen maken, die precies aan onze wensen voldeed!

Erg klantvriendelijk en altijd bereid om mee te denken.

Anne

3x kaartjes

snel

het opmaken of een extra kaartje bijbestellen vergt veel klikwerk is gedoe. Evenals de kleur aanpassen van de letters; die 'cirkel met kleuren' kent weinig subtiliteit.

Iris

Leuke kaartjes voor een gunstige prijs

Leuke kaartjes voor een gunstige prijs

Website werkt vrij traag.
Ook kloppen er soms dingen niet. Bij een nabestelling moet je een kopie maken en ik heb ook eens gehad dat mijn foto niet wilde uploaden.
Het ontvangen van de...
Website werkt vrij traag.
Het ontvangen van de kaartjes duurt ook vrij lang

J

Leuk assortiment

Leukere kaarten dan vergelijkbare aanbieders

Website mag heel snel een update krijgen, veel opties maar het bewerken van een kaart gaat super traag, updaten van je kaart is traag. Het is best een uitzoek werk om je kaart te bewerken. vinden... Website mag heel snel een update krijgen, veel opties maar het bewerken van een kaart gaat super traag, updaten van je kaart is traag. Het is best een uitzoek werk om je kaart te bewerken. vinden van de juiste artikelen kan veel beter

Jennifer Van der linden

Heel fijn bedrijf, denken goed met je mee en niks is onmogelijk..

Ze kijken je kaartje ook even voor je na. Zo was ik iets vergeten te vermelden en hebben ze me hiervan op de hoogte gesteld. En dit voor me aangepast.

Een tip: vooral zo doorgaan!

Mila

Mooie kwaliteit geboortekaartjes!

Mooi product en hele fijne/snelle ondersteuning bij foutje op kaart

De website reageerde heel traag. En bij de opmaak van ons kaartje (tentkaartje) konden moetsen wij de tekst op zijn kop typen.