Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Aafke Rademaker

Al 3x gebruikt voor het geboortekaartje en dit bevalt goed. Leuke kaartjes en duidelijke website.

Makkelijk om het kaartje naar wens aan te passen, voldoende opties

Het bestelde kaartje kunnen bekijken ( nu moet je opnieuw het concept bewerken om het te kunnen zien?)

Sanders

Meedenkend en behulpzaam

T.A. Dröge

Kwaliteit en Service zoals je die wenst. Persoonlijke aandacht met zelfs een belletje voorafgaand aan de bestelling om eventuele foutjes in het kaartje te voorkomen.

Geen.

Sarah

Prachtige kaartjes, snelle en fijne reacties op vragen. Mooie ontwerpen.

Kwaliteit van de kaartjes en beschikbare opties

De ontwerptool is niet heel handig, verspringt soms en uitlijnen moet op het oog.

Malu

Veel mogelijkheden, goede hulp en prachtig resultaat

Er was iets fout gegaan in het drukken, meteen meegedacht en snel opnieuw geleverd.

Inlegvel (14x14) bleek niet te passen in theaterkaart, dit was voor mij vooraf niet duidelijk.

Sharell

Dit bedrijf raad ik iedereen aan. De communicatie is snel en ook heel goed. Ik krijg goede tips op vragen die ik stel en bij het bestellen, nadat gevraagd wordt of je alles hebt gecontroleerd, krijg... Dit bedrijf raad ik iedereen aan. De communicatie is snel en ook heel goed. Ik krijg goede tips op vragen die ik stel en bij het bestellen, nadat gevraagd wordt of je alles hebt gecontroleerd, krijg ik al snel een mail of het klopt dat er een bepaald woordje mist. Wat ben ik daar blij mee!

Behulpzaam, persoonlijk en snelle communicatie.

Geen.

Charlotte

Persoonlijke aanpak, rekening houden met je wensen, blijven aanpassen tot het goed was

Creatief en heel vriendelijk

Levertijd misschien

Ahmid Zouhir

Vriendelijke

Linda Mulder

Persoonlijk

Persoonlijk contact en hulp

De website is op zich duidelijk maar bestelling duurt wel eveb

Elvi

In één woord: Top

Meedenkend, snel, mooie producten.

Geen :-)