Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Nynke

Eerste bestelling een paar jaar terug was top. Deze bestelling helaas niet. Folie heeft niet goed gepakt op tientallen geboortekaartjes (terwijl we ons nog expliciet hebben laten informeren over het... Eerste bestelling een paar jaar terug was top. Deze bestelling helaas niet. Folie heeft niet goed gepakt op tientallen geboortekaartjes (terwijl we ons nog expliciet hebben laten informeren over het papiersoort) en de etiketten waren niet juist gedrukt. Voor zo’n bedrag vonden we dit erg tegenvallen.

Veel ontwerpen en makkelijk zelf aan te passen.

Printkwaliteit en klantenservice. Meermaals beloofd dat we teruggebeld zouden worden, maar dat is helaas niet gebeurd.

Anouk

Twee keer geboortekaartjes besteld

Leuke ontwerpen!

Geen.

Fikra

Super! Na 10 jaar eindelijk in verwachting, bevallen van ons lief meisje. Het geboortekaartje moest heel speciaal worden. En wat is het mooi geworden. Iedereen vind het prachtig!

Super...

Super service, je krijgt heel snel reactie bij eventuele vragen. Denken met je mee. En je kunt een proefafdruk bestellen (gratis).

Een absolute aanrader!!!!!!

Veel liefs

Ontzettende goede service. Medewerkers reageren binnen 1 dag op je bericht/e-mail. Denken met je mee en zijn erg behulpzaam. Toppers!

Versteeg

Prima, uniek in design. Wel beperkt qua ontwerp mogelijkheden

Uniek in design. Erg hulpvaardig.

Meer design mogelijkheden voor trouwerij. En alle design en plaatjes mogelijk openstellen voor alle artikelen.

Schiks

Prachtige kaarten, super service

Mooie kaarten
Goede kwaliteit
Veel mogelijk & aan te passen
Snelle reactie
Denken mee

Geen verbeterpunten

Anne

Fantastisch!

Wanneer je mailt voor hulp snelle reactie en wordt precies geholpen zoals je nodig hebt en graaf wilt.

Geen! Heerlijk door blijven gaan!

Pomme Woldringh

Ontzettend blij met de geboortekaartjes, tweemaal besteld voor beide van onze kinderen. Duidelijke uitleg op de website waardoor contact opnemen niet nodig was! Ontzettend fijn dat als je... Ontzettend blij met de geboortekaartjes, tweemaal besteld voor beide van onze kinderen. Duidelijke uitleg op de website waardoor contact opnemen niet nodig was! Ontzettend fijn dat als je aanpassingen doet het systeem het oude ontwerp bewaard!

Uit mijn ervaring geen tips

Bükre Babacan-Yerlikaya

Super tevreden en snelle service. Reageert ook erg snel op vragen en doen hun best.

Snelle reactie op vragen of opmerkingen

Heb niet echt een verbeterpunt?

Deb

Super fijn geholpen en mooie kaartjes!

Persoonlijke hulp.

Geen.

Thomson

Goede service en mooie kaartjes

Meedenken met het eindproduct

Op voorhand tips of verbeterpunten vragen betreft opgesteld kaartje