Snelheid levering:
Informatie op de website:
Klantvriendelijkheid:
Reactiesnelheid:

Joëlle

Zeer positief. Onlangs voor de 3de keer geboortekaartjes besteld. Helaas was ik deze keer niet tevreden en heb ik hierover contact gehad. Lief Leuk en Eigen heeft dit zeer snel en volledig naar... Zeer positief. Onlangs voor de 3de keer geboortekaartjes besteld. Helaas was ik deze keer niet tevreden en heb ik hierover contact gehad. Lief Leuk en Eigen heeft dit zeer snel en volledig naar tevredenheid opgepakt.

Service, snelheid, klantgerichtheid

Ninke

Snelle reactie en levering

Mooie kwaliteit

Geboren op uitgerekende dag toch leuk als er een actie is.

Evita

Erg blij met de geboortekaartjes die we konden aanpassen naar wens. Er zijn veel mogelijkheden in de software en fijn dat je twee proefdrukken kunt krijgen

Veel mogelijkheden om het geboortekaartje naar wens aan te passen, inclusief eigen afbeeldingen, achtergronden etc. Goudfolie afwerking is erg fijn. Kaartjes waren zorgvuldig verpakt

Het proces voor het invoeren van de adressen en het selecteren van een adreslabeldesign kan beter (gebruiksvriendelijker)

Laura Gérard

Erg tevreden met de geboortekaartjes!! Precies zo geworden als ik het gewenst heb

Veel verschillende opties en het bestelgemak

H

Top, ze denken met je mee!

Je kan je kaartjes helemaal zelf creëeren

Misschien het tooltje hiervoor verbeteren. Als je op afbeelding drukt dat deze al gelijk op je kaartje komt ipv dat je hem er nog een keer heen moet slepen. Scheelt weer een stap!

Jarinde

Snelle en fijne communicatie, kaartje helemaal naar wens laten aanpassen en hierdoor een prachtig op maat gemaakt kaartje.

Fijne en snelle communicatie.
Groot aanbod.

Was even zoeken hoe je bij het kaartje eerst de juiste enveloppen toegestuurd kon krijgen zonder dat je de ontwerpstatus van je kaartje dichtzet.

Pvz

Slecht

Mooie designs, slechte service

Verkeerde kleur geleverd in relatie tot het proefkaartje

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Beste Pelle,
Beste Pelle,
Allereerst willen wij nogmaals onze oprechte excuses aanbieden dat er kleurverschil is geweest in jullie prachtige kaartje ten opzicht van de proefkaart. Omdat elke oplage een eigen, uniek proces heeft kan er altijd een minimaal kleurverschil zijn, echter moet deze wel binnen de marge vallen. Het kleurverschil in jullie kaartje was te groot en hierdoor hebben we jullie voorgesteld om een spoedherdruk in te zetten desondanks hebben jullie er voor gekozen om de kaarten toch te verzenden omdat jullie niet wilde wachten op nieuwe. En dat begrijpen we, het is niet leuk te wachten met het versturen van de geboortekaartjes. Helaas bemoeilijkt dit voor ons het passend oplossen van deze situatie. Want versturen van de kaartjes betekend akkoord gaan met het geen jullie ontvangen hebben. We hebben jullie hierdoor een compensatieposter aangeboden waardoor jullie alsnog een mooi blijvende herinnering hebben aan het geboortekaartje. We vinden het erg vervelend dat het zo is verlopen en nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We wensen jullie heel veel geluk samen!

Maarten

Onze geboortekaartjes lieten twee weken op zich wachten totdat ze geleverd werden. De klantenservice liet ons weten dat ze niet door de kwaliteitscontrole kwamen en het daardoor wat langer zou... Onze geboortekaartjes lieten twee weken op zich wachten totdat ze geleverd werden. De klantenservice liet ons weten dat ze niet door de kwaliteitscontrole kwamen en het daardoor wat langer zou duren. Helaas duurde het daarna alsnog erg lang voordat we de kaartjes kregen (9 dagen). Het contact met de klantenservice was goed en men leek erg begripvol. Helaas werden de bijbestelde enveloppen daarna ook vergeten, waardoor wij onze kaartjes nog steeds niet konden versturen. De kwaliteit van de kaartjes is goed, maar door de wachttijd zouden wij de kaartjes achteraf altijd ergens anders willen ontwerpen/aanschaffen.

Contact klantenservice vriendelijkheid

Snelheid levering, visuele editor kaartjes

Reactie Lief Leuk & Eigen:

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Bedankt voor je bericht! We vinden het erg fijn dat jullie de tijd hebben genomen een review voor ons te schrijven. We vinden het heel erg vervelend dat jullie langer op de prachtige kaartjes hebben moeten wachten dan jullie normaliter van ons mogen verwachten. Gezien jullie geboortekaartje een prachtige wolkenuitsnede heeft aan de voorzijde, duurt het gemiddeld 3-5 werkdagen voordat jullie kaartje verzendklaar is. Helaas is jullie kaartje niet door de kwaliteitscontrole gekomen en hierdoor opnieuw in productie gegaan wat heeft gezorgd dat jullie kaartjes pas na 9 dagen bij jullie werd bezorgd en we begrijpen volledig dat jullie teleurgesteld waren dat dan ook nog eens de enveloppen vergeten waren mee te sturen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor ook onze oprechte excuses! Graag nemen we deze week nog even met jullie contact op en helpen we jullie vanuit daar graag verder. Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Loes

Gister besteld en vandaag al in huis. Mooi en stevig verpakt!

Snelle verzending

Carlijn Schoone

Echt hele goede en persoonlijke service!!

Persoonlijk contact was heel fijn. Ik kreeg advies en hulp bij het ontwerpen van mijn bijzondere kaartje.

Soms kon ik later dingen wat moeilijker bewerken.